vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Normi 1.8 T ocu

Poissa Skodilläkki mies

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
    • Profiili
Olen uusi skodalla ajelia ja ajattelin teiltä vanhat konkarit kysellä tuosta turbosta.Jotain jo lujinkin tuolta :)

Mutta eli onkos tässä normi ocussa se KKK K03 ahdin ja miten se jos sen K04 - 015 ahtimen huitasee kiinni/paikalleen niin onko/tarviiko tehä mitään uudelleen lastutuksia/ohjelmointia kun onjo valmiiksi lastu laitettu?
Että onko muutakuin laittaa paikalleen vain ja ajella menemään?

Tuossa vielä linkki uudesta että olisiko se tuommonen mikä menee suoraan paikalleen?

http://www.ebay.co.uk/itm/K04-015-Audi-A4-A6-VW-PASSAT-1-8T-upgrade-210HP-53049880015-turbo-Turbocharger-/260931503230?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc0bac47e

Kiitos jo etukäteen ;)


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
käsittääkseni tuolla ahtimelle lupaillaan tehoreserviä 245 hp:n asti.ja mun mielestä se tarvii uuden ohjelman jos meinaat ahdinta vaihtaa..ja "PITÄIS" sopia.mutta välijäähy ja dp vaihtoon myös.
faster than a fast thing going fast


Poissa Skodilläkki mies

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
    • Profiili
No entäs sitten jos laittaa sen k04-001 ahtimen ?


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
kyllä sen ohjelman joutuu  muuttaan jos ahtimen vaihtaa mihkä tahansa..
faster than a fast thing going fast


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Alla olevassa linkissä käsitelty aihetta. Viimeisellä sivulla NKH:n erittäin tyhjentävä vastaus. Itsellä on normi 1.8t -04 ja siitä löytyy tuo k03s ahdin (eli sama mikä rs-mallissa). Molempia ovat nähtävästi tuohon viimeiseen vuosikertaan laittaneet. K04 tehosuositus on max. 220hp, mutta ilmeisesti siitä saa ihan turvallisesti 230-240hp. Downpipe ja välijäähy ehdottomasti vaihtoon niinkuin jo yllä mainittu.

http://www.vrsclub.fi/vrsforum/index.php?topic=743.15