vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Columbus navin päivitys.

Poissa wiwwe

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 5
    • Profiili
Onko joku päivittänyt columbuksen navigaattoria? Onko ollu ongelmia päivityksen kanssa? Merkkihuollosta sano että voi ne sen levyn antaa mutta on ollu ongelmia ja kannnattas niillä teettää. Pitää kuulemma piuhan nokassa käyttää ja sitä rataa. Liekköhän kattovat että onpa hölmön näkönen naama, tuohan uskoo varmaan mitä vaan.


Poissa MVA

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 104
    • Profiili
    • RS
Olen päivittänyt Columbuksen ainakin 2 kertaa ilman mitään ongelmia. Merkkihuollossa ko päivitystä ei ole tehty vaan ihan kotipihalla. CD-levy uuden softan kanssa sisään ja Columbus jauhaa sitä noin tunnin ja that's it.


Poissa KK-85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 42
    • Profiili
Olen päivittänyt Columbuksen ainakin 2 kertaa ilman mitään ongelmia. Merkkihuollossa ko päivitystä ei ole tehty vaan ihan kotipihalla. CD-levy uuden softan kanssa sisään ja Columbus jauhaa sitä noin tunnin ja that's it.

Oliskos sulla miten uutta päivitystä tarjolla tuohon Columbukseen? Itellä 2008 kartat ja ois ehkä aika päivittää!
-08 COMBI RS TDI


Poissa MVA

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 104
    • Profiili
    • RS
Olen päivittänyt Columbuksen ainakin 2 kertaa ilman mitään ongelmia. Merkkihuollossa ko päivitystä ei ole tehty vaan ihan kotipihalla. CD-levy uuden softan kanssa sisään ja Columbus jauhaa sitä noin tunnin ja that's it.

Oliskos sulla miten uutta päivitystä tarjolla tuohon Columbukseen? Itellä 2008 kartat ja ois ehkä aika päivittää!
Softa vai kartta? Täällä lisäinfoa asiasta.


Poissa KK-85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 42
    • Profiili