vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

BRS piriohjelma!

Poissa skoude

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 4
    • Profiili
Morjesta kaikki R-ässäläiset,elikkä ostettiin eukolle 03vm rs-oku ajettu 91tkm,siisti kun mikä ja huollot tehty merkkiliikkeessä,mutta asia ois semmonen et mukana tuli paketissa uusi BRS viriohjelma,,,onko kellään kokemusta kyseisestä systeemistä,onko toimiva ja tarviiks muuttaa jotain,tarviiko penkityksen????Sitten toinen juttu,onko kellään ylimäärästä orkkis takaspoilerii RS:n,,tähän on laitettu julmettu linnunsyöttölauta joka tulee ottaa pois ja pistää myyntiin kun orkkis löytyy,,,kiitos jo etukäteen  :)


Poissa Timetuned

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 208
    • Profiili
Varmasti on pätevä näihin vehkeisiin jos kyse on http://www.doc-power.com/index.php?page=products&group=64&sbrand=46&smodel=48&sengine=0 ohjelmista.Penkitys ei ole kuin todistus epäonnistuneesta virityksestä  ;D


Poissa skoude

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 4
    • Profiili
Juu on Customer at:DOC POWER OY (lasse kuutti)


Poissa skoude

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 4
    • Profiili
,no joo  eipä täältä foorumilta paljon infoa irtoo,muuhun kun vanteisiin ja takavaloihin,mutta kiitti silti,tyhjän saa pyytämättäkkin :(,,,


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Ole hyvä.oisko soitto docpowerille mitään,josko sieltä osattaisiin auttaa.niin ja mitä tarkoitat "viripaketilla"?onko auto siis lastutettu?
faster than a fast thing going fast


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
,no joo  eipä täältä foorumilta paljon infoa irtoo,muuhun kun vanteisiin ja takavaloihin,mutta kiitti silti,tyhjän saa pyytämättäkkin :(,,,

No jaa. Itse saanut ainakin kaikkiin ongelmiini vastauksen (ei liittynyt vanteisiin eikä takavaloihin) enkä edes omista vRS-skodaa. Voihan se tietysti olla, että viestiketjun otsikoinnissa, aloituksissa ja kirjoittajien ulosannissa on eroja. Tiedä sitten vaikuttaneeko asiaan...

Aiheeseen. Ei ole kokemusta BRS:n ohjelmasta, on varmasti toimiva (jos on tehty ko.automalliin), ei tarvitse muuttaa mitään, jos ohjelma on tehty täysin vakiolle vRS-Oculle eikä tarvitse penkitystä toimiakseen. Eli ei muuta kuin setti kiinni ja testiä. Jos et diggaa, niin setti pois. By-passin vaihtoa kestävempään ovat useimmat suositelleet ohjelmoinnin yhteydessä. Itse vaihdoin Audi TT:n passin, monet ilmeisesti vaihtaneet Forgen.

Lisätietoja saa BRS:n sivuilta.
http://en.bsr.se/products/t666/


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Vaimon Leonissa (AUQ) on ollut tuommoinen BSR:n softa jo vuodesta 2009, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Laitat vain softan sisään sillä PPC laitteella ja ei muuta kuin kovaa ajoa. Tottakai voi käydä penkissä jos haluat, mutta itse en ole koskaan käynyt, koska tiedän, että teho lisääntyi.
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa Flameskull

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
    • Profiili
Terve!mulla on -04 farkku rs,siinä mulla on BSR:rän stage2 paketti,eikä oo ollu mitthään onkelmaa.et oon kyllä todella tyytyväinen...mukavasti piristy