vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Hihnanvaihto Pääkaupunkiseudulla.

Poissa MM77

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Tuli  bensa rs mittariin 90tkm ja tarvis huollon /Hihnanvaihdon.!! Missäpäin olis edulliset hinnat/ammattitaitoiset asentajat..??
Kyselin Espoon Motomeristä ja hinta arvio oli 1059€
Espoon autoasista en vielä ole ehtinyt kysyä ,mutta luulen hintojen olevan aika lähellä..??
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2012, 08:37:46 ip kirjoittanut MM77 »


Poissa Mika352

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 30
    • Profiili
En ikinä veis enään tonne motomeriin autoa huoltoon enkä voi suositella kenellekkään mullekkaan, mulla oli melkeen pari kuukautta auto siellä huollossa ja osia tilattiin yks kerrallaan ja konetta avattiin aina samalla kun osat tuli ja taas sieltä oli uutta osaa hajalla mikä ois kyllä pitäny tietää ja loppujen lopuks sai ite osat tilailla ja ees alennusta ei saanu.


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili

Metu69salemi

  • Vieras
Kamitec:a kannattaa kanssa käyttää harkinnanvaraisesti. Oxhide varmaan voi kertoa omakohtaiset kokemukset Kamista.

Ongelmahan taisi olla tarvikeosat, ei siis välttämättä tekijä.


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Kamitec:a kannattaa kanssa käyttää harkinnanvaraisesti. Oxhide varmaan voi kertoa omakohtaiset kokemukset Kamista.

Ongelmahan taisi olla tarvikeosat, ei siis välttämättä tekijä.

Mäkin haluan kuulla kokomukset kamista, sillä en oo sieltä mitään palveluja ostanu, mutta kuullut olen paljon, enimmäkseen negatiivista asiaa.
Eikös Kami ota varaosat suoraan tammisaaren volkkarilta, tai oonko ymmärtäny väärin?


Oxhide

  • Vieras
Kyllä suosittelen Kamitecia hihnanvaihtopaikkana. Halpa hinta ja hyvä työnlaatu. Mun auton ongelmat ei liittyny hihnanvaihtoon :)


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Kyllä suosittelen Kamitecia hihnanvaihtopaikkana. Halpa hinta ja hyvä työnlaatu. Mun auton ongelmat ei liittyny hihnanvaihtoon :)

Elikkä sulla on menny vi..iks optimointi?


Metu69salemi

  • Vieras
Kuten kommentoin syy taisi olla tarvikeosissa(hehkut).
Jos Lohjalle asti ajaa, niin suosittelen Lohjanportinautoa. Hyvää palvelua olen siellä saanut, hinta ei tosin ole edullinen.


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Kyllä suosittelen Kamitecia hihnanvaihtopaikkana. Halpa hinta ja hyvä työnlaatu. Mun auton ongelmat ei liittyny hihnanvaihtoon :)

Mihinkä liittyivät? Itsellä oli auto siellä ohjelmoinnissa, mutta penkitystä ei voinut tehdä kun ei kuulemma ollut dyno säädetty.


Oxhide

  • Vieras
Kyllä suosittelen Kamitecia hihnanvaihtopaikkana. Halpa hinta ja hyvä työnlaatu. Mun auton ongelmat ei liittyny hihnanvaihtoon :)

Mihinkä liittyivät? Itsellä oli auto siellä ohjelmoinnissa, mutta penkitystä ei voinut tehdä kun ei kuulemma ollut dyno säädetty.

Hehkutulppiin liittyi.


Poissa hajoje

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 344
    • Profiili
Kyllä suosittelen Kamitecia hihnanvaihtopaikkana. Halpa hinta ja hyvä työnlaatu. Mun auton ongelmat ei liittyny hihnanvaihtoon :)

Mihinkä liittyivät? Itsellä oli auto siellä ohjelmoinnissa, mutta penkitystä ei voinut tehdä kun ei kuulemma ollut dyno säädetty.

Hehkutulppiin liittyi.

Mulla kanssa ongelmia paikallisen ad centerin kanssa noista hehkuista, 2 tai 3 kertaa tilasivat tulpat ja aina väärät, kunnes sitten itse hain ne marmorilta.


Poissa MM77

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 51
    • Profiili
Nyt tuli varattua Rs:lle Hihnanvaihto ym +90tkm huolto mäntsälästä.. Arvio .500-600€  Ei paha.. :)


Oxhide

  • Vieras
Nyt tuli varattua Rs:lle Hihnanvaihto ym +90tkm huolto mäntsälästä.. Arvio .500-600€  Ei paha.. :)

Hyvä homma. Toivotaa et työn laatu on myös hyvä  :D