vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Rs:n vakiokorkeus

Vieras · 10 · 6268

MTL

  • Vieras
Sattuuko kellää olemaan muistissa, paljonko I-koppasen RS:n vakioalusta korkeus on? Minun autossa, HB -03, on alustasarja asennettuna ja pitäisi uusia. Alustasarjoja myyvien firmojen mukaan jos lasketaan 30mm tai yli, pitää koiranluut edessä vaihtaa säädettäviin. No kun se on jo laskettu, niin mistä minä tiedän paljonko se laskeutuu vakioon verrattuna. En kuitenkaan viittis varmuuden vuoksi ehjiä koiranluita uusia, koska ainakin Tuning Studiolla hinta oli 99€ pari. Tällä hetkellä rekisteriotteeseenkin on merkitty navan keskeltä lokasuojan kaareen etäisyydet edessä 345mm ja takana 340mm. Aika tarkkaan pitää paikkansakin.

Toinen mikä kiinnostaa, on vihreiden jarrusatuloiden värikoodi. Kellään tiedossa?


Poissa jones

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 233
    • Profiili
Ei todellakaan tarvi vaihtaa mitään, ihan huoletta voi mennä 300mm napa-kaari asetukseen, mulla on nyt 283mm, mutta se nyt vaatii jo rungon muokkaustakin.
Eri asia ei rs mallissa.
Että aikasemmin vetari ottaa runkoon, kuin koiranluut kiinni.

Digital Designs, Phoenix Gold, Hybrid Audio.


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Ei todellakaan tarvi vaihtaa mitään, ihan huoletta voi mennä 300mm napa-kaari asetukseen, mulla on nyt 283mm, mutta se nyt vaatii jo rungon muokkaustakin.
Eri asia ei rs mallissa.
Että aikasemmin vetari ottaa runkoon, kuin koiranluut kiinni.



Miksi se on eri asia ei rs-malleissa?


Poissa Oskari

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 134
  • 1u2 rs -04
    • Profiili
Ei todellakaan tarvi vaihtaa mitään, ihan huoletta voi mennä 300mm napa-kaari asetukseen, mulla on nyt 283mm, mutta se nyt vaatii jo rungon muokkaustakin.
Eri asia ei rs mallissa.
Että aikasemmin vetari ottaa runkoon, kuin koiranluut kiinni.



Miksi se on eri asia ei rs-malleissa?

Veikkaus: iskaritolpassa on koiranluut eri kohdassa kiinni. --> RS erilaiset koiranluut


Poissa Lasse S

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 122
    • Profiili
Normaali Octaviassa koiranluut on kiinni alatukivarressa ja RS:ssä ja nelivedoissa ne on kiinni iskaritolpassa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 11, 2012, 08:38:52 ip kirjoittanut Lasse S »


Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
Ah-so. Kiits. Mikäköhän on se tarkoitus, että ovat iskarin tolpassa kiinni? Tai miksi se on parempi?


MTL

  • Vieras
Normaali Octaviassa koiranluut on kiinni alatukivarressa ja RS:ssä ja nelivedoissa ne on kiinni iskaritolpassa.

Mulla on sitten feikki-RS. Koiranluu on kiinni alatukivarressa. Semmonen about 12cm lyhyt, varsin järeä.



Poissa Oskari

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 134
  • 1u2 rs -04
    • Profiili
Normaali Octaviassa koiranluut on kiinni alatukivarressa ja RS:ssä ja nelivedoissa ne on kiinni iskaritolpassa.

Mulla on sitten feikki-RS. Koiranluu on kiinni alatukivarressa. Semmonen about 12cm lyhyt, varsin järeä.

Sulla siis on RS? Jos on, niin laita kuvia tuosta kiinnityksestä. Näihin RS on vaikeampaa löytää alustaa kuin "karvalakkiin", joten olisiko joku ostanut karvalakkialustan ja kotkannut sen alle?


MTL

  • Vieras
Enasi sunnuntaina nähtävissä livenä Ahvenistolla ;D