vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Ratapäivä! 30.9

Poissa salama

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 340
  • Fabia vRS Combi vm-11
    • Profiili
Ei sadetta! Saa kai tulla vinkkaamaan, kun on naapurissa, vaikka ei ole  :P"jäsen" ???


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Mitä, missä ja milloin?! Olen jostain syystä olettanut että täällä ei aktiivista kerhotoimintaa enää ole, joten en olettanut ratapäiviäkään olevan... Mietin tuossa jäsenyyttä jossain vaiheessa, mutta se sitten jäi kun oletin rahalla saavan vain status muutoksen forumille. Olisikohan tiedottamisessa / toiminnan mainostamisessa parantamisen varaa...?  :)


Poissa RekkaSeppo

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 132
  • Skoda Fabia vRS -11
    • Profiili
Tuollahan se lukee etusivulla, ei siis foorumin puolella.
Lainaus
30.09.2012
Ratapäivä Ahvenisto klo.9-12
Linkkiä ei tietenkään saa auki kun ei ole jäsen..  :P
Felicia 50 kW, Xsara 55 kW, Corolla 81 kW, Fabia 132 kW -->


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Jaa niin tosiaan, täällähän on erillinen etusivukin... Eipä sinne eksy kuin vahingossa, kun forumi on suoraan suosikeissa.

Tosiaan tuonne voisi tulla pyörähtämään katsomaan meininkiä, jos vaan mahdollista...

Joskus kun olin SCF:n jäsenenä mukana ratapäivillä, niin oli siellä samaan aikaan VRS klubilaisia. Vieläkö samaa yhteistoimintaa ko. klubin kanssa harrastetaan?


Poissa tmu

  • vRS jäsen
  • Varikkotyttö
  • *****
    • Viestejä: 37
  • Octavia III Combi RS 2.0 TDI -15
    • Profiili
Ahveniston varikko on ihan vapaassa käytössä, joten sinne vaan mukaan seurailemaan ja tapaamaan muita RS kuskeja.


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Mielenkiintoinen ja tapahtumarikas reissu oli. Muutaman forumilla kirjoittelevan osaa nyt yhdistää naamatauluunkin. Ensi vuonna sitten uudestaan.  :)


Poissa tmu

  • vRS jäsen
  • Varikkotyttö
  • *****
    • Viestejä: 37
  • Octavia III Combi RS 2.0 TDI -15
    • Profiili
Mukavaa oli, vaikkakin märkää. Ja yllättävän paljon kalustoakin - Skodat pysyi onneksi ehjänä!


Metu69salemi

  • Vieras
Nyt on sitten mummon kämppää rempattu tämän tapahtuman tilalla. Mitähän muita kissanristiäisiä seuraavalle ajopäivälle on varattu. Nyt on kahdet skipattu..



Poissa RäsäSokota

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 385
  • Octavia Combi vRS 4x4
    • Profiili
Mitä, missä ja milloin?! Olen jostain syystä olettanut että täällä ei aktiivista kerhotoimintaa enää ole, joten en olettanut ratapäiviäkään olevan... Mietin tuossa jäsenyyttä jossain vaiheessa, mutta se sitten jäi kun oletin rahalla saavan vain status muutoksen forumille. Olisikohan tiedottamisessa / toiminnan mainostamisessa parantamisen varaa...?  :)

Todellakin olisi parantamisen varaa, näkyvyyttä ja mainostusta pitäisi lisätä, kun vain olisi henkilöitä tekemään sitä... Tosiaan etusivulla on tulevat tapahtumat ja jäsenpuolella näkyy lisää tietoa niistä. Toki nämä näkyvät myös naamakirjan puolellakin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2012, 02:00:28 ip kirjoittanut RäsäSokota »


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Yksi asia voisi tietty olla ihan täällä forumilla jäsentoiminnan esiin tuominen. Onhan näitä aktiivisia käyttäjiä täälläkin jo aika paljon ja veikkaan että ihan kaikilla ei ole täyttä käsitystä, mitä jäsenille tarjotaan. Vai olenko ainoa puusilmä joka vasta nyt vuoden forumin lukemisen jälkeen ensimmäistä kertaa luin etusivun Ry:n tarkoitus -tekstin?  ;D

Varmasti osa käyttäjistä kuten itsekin, siirtyy aina suoraan tänne forumille kirjanmerkin tms. avustuksella ja tuolla etusivulla ei käy kuin vahingossa. Ry uutiset & tiedotteet osiollekin on viimeksi kirjoitettu 2011, joka ei suoranaisesti lisää mielikuvaa aktiivisuudesta... Nämä nyt vain muutamana itselle silmään pistäneenä huomiona. Tosin mikä minä olen ketään neuvomaan ja takavasemmalta on aina helppo huudella.  :)


Metu69salemi

  • Vieras
Varmasti osa käyttäjistä kuten itsekin, siirtyy aina suoraan tänne forumille kirjanmerkin tms. avustuksella ja tuolla etusivulla ei käy kuin vahingossa. Ry uutiset & tiedotteet osiollekin on viimeksi kirjoitettu 2011, joka ei suoranaisesti lisää mielikuvaa aktiivisuudesta... Nämä nyt vain muutamana itselle silmään pistäneenä huomiona. Tosin mikä minä olen ketään neuvomaan ja takavasemmalta on aina helppo huudella.  :)

Ei tässä mitään vikaa ole, kaikkea ei aina ite huomaa.. Näitä vain lisää. Yritetään infota toiminnasta enemmän.


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Onko tämän vuoden ratapäivien ajankohdat salaisia, vai saisiko ne näkyviin tänne ei jäsenten puolellekin? Etusivulla kun näyttäisi olevan niistä linkitys, mutta menee membereiden puolelle...  :)


Poissa Jaruba

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 68
  • 388,2 BHP / 461,5 Nm
    • Profiili
Kiinnostusta löytyy täältäkin, paljon vain räsiä paikalle ::)


Poissa RäsäSokota

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 385
  • Octavia Combi vRS 4x4
    • Profiili
Omia vuoroja on vain yksi tänä kesänä.

Ahvenisto
Su 8.9 klo 9-13

Sinne saapi tulla paikalle kattomaan meininkiä. Radalle ei ole asiaa tietenkään jos ei ole jäsen...