Mulla oli ykköskoppaisessa Revon mappaus sen vajaa kolmisen vuotta / 75tkm minkä auto mulla oli. Originaalipässillä mentiin, ei ongelmia sen suhteen, kuten ei myöskään kytkin mitään oireillut.
Kyllä se moottorin luonne muuttuu sellaiseksi, että ~2500 tienoilla tulee tehoa kohtalaisen räväkästi peliin ja meno puutuu sitten ymmärrettävästi ylempänä. Liikenteen seassa meno on vähän poukkoilevaa, joutui aina selvästi nostamaan jalkaa kaasulta, kun alkoi menovaihe koneessa. No itte siihen tottuu eikä asiaan kiinnitä kohta enää huomiota.
Tää nykyinen (lastutettu) TFSI kone on lineaarisemman oloinen, ehkä luonteeltaan siis vähän tylsempi. Revotettu ykköskoppainen on/oli vähän kulkevamman tuntuinen kuin vakio kakkoskoppainen, tiedä sitten onko myös kellon mukaan noin, mutta perseellähän noita autoja yleensä liikenteessä tunnustellaan.
Lastutettuna toi 1.8T pihisee jo vähän, tämä uusi ei sano oikein mitään.