vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Ykköskopan lastutus

Poissa saam

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 11
    • Profiili
Minkäs verran rs:ssä on tuo vakio ahtopaine ja kuinka paljon lastutuksen jälkeen? Itellä BSR:än lastu 215hv/ olikohan 325nm hyvin pelittäny tähän asti. Uudella suodattimella ja putkiston päivityksellä mennään eteen päin. Ideoita?


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
Minkäs verran rs:ssä on tuo vakio ahtopaine ja kuinka paljon lastutuksen jälkeen? Itellä BSR:än lastu 215hv/ olikohan 325nm hyvin pelittäny tähän asti. Uudella suodattimella ja putkiston päivityksellä mennään eteen päin. Ideoita?

omassa oli ennen ohjelmointia 0,7-0,75 ja ohjelmoinnin (voimaa.com) jälkeen piikki 1.1 ja tippuu 0.9
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
No jos oikeasti lisää tehoa haluat niin ahdinhan se siellä ahdistaa eli päivitystä isompaan...


Poissa mikuuu

  • Administrator
  • Varikkotyttö
  • *****
    • Viestejä: 97
  • Simply Clever.
    • Profiili
Omasta RäSästä on penkitetty täl hetkel ~226hp/350nm, oli lastu, BSR putkisto, Apexi-suodatin ja jotain muuta pientä hilavitkutinta ku tuotin Ruotsista 08 Marraskuun lopussa, kytkin on toistaseks iha vakio, ei oo viel antanu mitään luiston merkkejä ja n.20tkm on jo takana minun aikanani.

Tekniikka/auto muuten pelittäny iha loistavasti, mut vähä on epäilystä ollu itellä ja kaveripiirissä että raidetangon päät ois väljät, antaa semmosen paskamaisen tunteen 100km/h-> vauhdissa.. Onko kellää kokemusta kyseisestä ongelmasta, jos sitä nyt ongelmaks voi sanoo, autolla on kuitenki 125tkm jo takana..=)
Octavia vRS Combi 2007


Poissa tepa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 40
  • custom-lastu
    • Profiili
itse aajattelin vaihtaa seuraavaks tuon kytkimen hiukan paremmaksi tuolla valeon muutospaketilla.. hinta asennettuna jotain 1000 taalerin luokkaa..


Poissa mikuuu

  • Administrator
  • Varikkotyttö
  • *****
    • Viestejä: 97
  • Simply Clever.
    • Profiili
Mitä tuolta ultimatesta tullu luettua niin on ollu positiivista ja negatiivista arvostelua valeosta. =)
Jos meinailit sellasen iskee kiinni niin kerro ihmeessä kokemuksia niin osaa vähä arvioida millasta kytkintä sinne ruvetaa sit ajan tullen ostamaan:)
Octavia vRS Combi 2007


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
itse aajattelin vaihtaa seuraavaks tuon kytkimen hiukan paremmaksi tuolla valeon muutospaketilla.. hinta asennettuna jotain 1000 taalerin luokkaa..


Exedyn stage 1 kytkinpakettia vaan.. ei mitään muuta ja kestää sen 500nm vääntöäkin.

nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Omasta RäSästä on penkitetty täl hetkel ~226hp/350nm, oli lastu, BSR putkisto, Apexi-suodatin ja jotain muuta pientä hilavitkutinta ku tuotin Ruotsista 08 Marraskuun lopussa, kytkin on toistaseks iha vakio, ei oo viel antanu mitään luiston merkkejä ja n.20tkm on jo takana minun aikanani.

Tekniikka/auto muuten pelittäny iha loistavasti, mut vähä on epäilystä ollu itellä ja kaveripiirissä että raidetangon päät ois väljät, antaa semmosen paskamaisen tunteen 100km/h-> vauhdissa.. Onko kellää kokemusta kyseisestä ongelmasta, jos sitä nyt ongelmaks voi sanoo, autolla on kuitenki 125tkm jo takana..=)

vai alatukivarsien taaemmat puslat?
faster than a fast thing going fast


Poissa mikuuu

  • Administrator
  • Varikkotyttö
  • *****
    • Viestejä: 97
  • Simply Clever.
    • Profiili
Seki tietysti vaihtoehto, Hartikaisella sanovat et raidetangon päät..(Kävi siellä tsekkaukses ku sieltä ostin uudelleen itelleni takasi k.o auton ja sain kaupanpäälliseksi FinnVaihtoauto Takuun) =)
Octavia vRS Combi 2007


Poissa tepa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 40
  • custom-lastu
    • Profiili
kyl tulin siihen tulokseen et uus työstösylinteri ja ahdot tiputetaan siihe 0,9 siitä 1.35 bar ei oikeen kytkin sietäny.. tää oli hieman halvempi ratkaisu :(


Poissa Vili

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
  • Octavia RS -02
    • Profiili
Missä päin octaviassa sijaitsee ECU? Saako kyseiseen autoo "vanhanaikaista juotettavaa" virilastua vai onko kaikki softalla tehtyjä?


Poissa mikuuu

  • Administrator
  • Varikkotyttö
  • *****
    • Viestejä: 97
  • Simply Clever.
    • Profiili
Onhan toi minunki ns. juottolastu.
Octavia vRS Combi 2007


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
Onhan toi minunki ns. juottolastu.

eikös revotech ole vain lisäpalikka mikä laitetaan kiinni tyyliin "plug & play" :) alkuperäisen ecun rinnalle.
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa mikuuu

  • Administrator
  • Varikkotyttö
  • *****
    • Viestejä: 97
  • Simply Clever.
    • Profiili
juottolastu toi kyl on ainaki boxista päätellen, nuo asennusohjeet ku kattoo. Huono sanoo ku en oo ite laittanu
Octavia vRS Combi 2007


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
juottolastu toi kyl on ainaki boxista päätellen, nuo asennusohjeet ku kattoo. Huono sanoo ku en oo ite laittanu

no en mene sanomaan sen tarkemmin ku en itsekään tiedä mutta kuullut olen että se olis vaan palikka joka laitetaan alkuperäisen rinnalle.
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01