vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Peilien vaihto

Poissa jape

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 34
  • Fabia vrs 06
    • Profiili
Passaako tuommoiset seatin 2002 vuosimallista eteenpäin olevat peilit suoraan fabiaan  ???


Poissa turanen

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 213
    • Profiili
Luulis että käy.. Tätä oon miettiny itsekkin, mulla Fabiassa palanu peilit puhki reunoilta ni täytys vaihtaa. Motonetissä Fabian peilin lasi vajaa 60€, IV Golfin vajaa 20€..

Mitähän eroa noissa laseissa käytännössä on..?


Poissa Fabioso

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 32
    • Profiili
Tuohon sopivuuteen en osaa sanoa mitään.

Mutta vinkkinä voin kertoa että ei kannata pitää niitä peilinlämmittimiä jatkuvasti päällä. Eli se peilinsäätövipu joko L tai R asentoon, keskiasennossa peilit lämpenee kokoajan.


Poissa turanen

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 213
    • Profiili
Mä en niitä pidakkää, oli edellinen omistaja pilannu noi jo..

Tänää kävin hakee motonetista uudet peilit, mitkä oli IV Golfin peilit.. Muoto on täysin sama, mutta lämmitysliittimet on toisessa nurkassa. Joutuu nyt jatkaa niitä lämmitysjohtoja sen 10senttiä.. Mut säästö 80€ karkeesti..


Poissa misa64

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 27
    • Profiili
Terve! Peiliongelma mullakin! Viittitkö laittaa motonetin varaosanumeroita noille IV golfin peileille. Sähköhommat luonaa multakin. Oliko muuten paha vaihtaa????


Poissa turanen

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 213
    • Profiili
46-2060 ja 46-2059

Ei ne pahat vaihtaa oo. Käänsin sähkösäädöllä kaikki sisään päin ja sit mahtu tunkee sormet sinne peilin alle ja varovasti rykii ulos. Rusahti ilkeesti mut ehjänä lähti.. Mut en silti kokeilis kovalla pakkasella..


Poissa misa64

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 27
    • Profiili
Tuli asiaa motonettiin. Kiitos ja kumarrus!


Poissa hiiri^

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
  • Skoda Fabia vRS -06
    • Profiili
Morjesta!
Miten onko uudet peilit toiminu hyvin?
Oliko piuhoja vaikea jatkaa oliko ruuvilla piuhat kiinni liittimessä?


Poissa turanen

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 213
    • Profiili
Ihan normaalisti toimii, kuskin puolen peilin joutu painaa vaa pikkusen kovemmin paikoillee. Kuskin puolen peilistä piti lisäks ottaa yks nipsu pois et meni paikoillee.

Kaapeleiden jatkaminen oli ihan helppoa, pystys tekee niillä ohkasimmilla abikoliittimillä. Itse kuorin kaapelia pikkusen ja laiton siihen pätkän piuhaa kiinni ja kutistesukkaa päälle. Peilin takana on semmoset abikoliittimet kans..


Poissa hiiri^

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
  • Skoda Fabia vRS -06
    • Profiili
Okei hyvä tietää niin täytyy tässä keväällä vaihtaa noi peilit kun tulee lämpimät kelit.