- Ensimmäiseksi akusta miinus napa irti ja ainakin tunti odottelua ennenkuin menee mitään tekemään.
- Ratti niin alas ja eteen kun sen saa ja kääntää ratin 90 asteen kulmaan, jolloin yläpuolelta takaa näkyy reikä, josta tasapäisellä ruuvimeisselillä saa kammettua bägin klipsin irti. Sitten ratti toiseen suuntaan, jotta saa vastapuolelta myös klipsin auki.
- Airbag:n johdot irti (tätä ennen kosketa rautaa tai muutoin maadota itsesi, ettei tule staattista sähköä bägille).
- Siten ratti irti. Ulkomuistista 12 xzn -avain, jolla se on kiinni.
- Ratin pylvään muovit irti. Ensin edestä torx:t auki ja sitten ne lähtevät toisistaan irti varovasti nitkutaen.
- Ratin ohjausmoduli irti. Ensin torx päästä pois ja sitten lukitusklipsin avaaminen etupuolelta n. 4 mm poranterää tms. hyväksikäyttäen. Takapuolella on vielä toinen lukitusklipsi, jonka saa kyllä sormin napsaistua auki. Havainnollistava kuva alla, jos linkki toimii:
Sitten loppuu oma tietämys asiasta, mutta ilmeisesti pitää purkaa vielä ns. coil spring (ei nyt keksi suomennusta tuolle) ja ohjauskulman anturi pois, jotta pääsee purkamaan ne viikset pois.
Sen jälkeen käänteisessä järjestyksessä kamat takaisin paikalleen. Ratin paikallaan pitävää pulttia ei saisi käyttää uudelleen, mutta itse en sitä vaihtanut, kun olin pihi jne.
Ratin pultin momentti n. 50 nm.