Jos tuli vesi sisälle takaluukusta ja kun se saatiin kuntoon ni nyt.. Autoon vaihdettiin takuuna kaikki suuttimet ja sen jälkeen tuntunut välillä voimakasta "nypytystä" tuntuu jotenkin siltä, että kaasut ei mee läpi kunnolla. Tähän auttanut yleensä pätkä ajoa 2500kierroksilla 4 vaihteel 10 min ni tekee polton.. Eli kaikki tuntus olevan kunnossa, mut tämä "manuaalinen dpf puhdistus" täytyy tehdä 2-3 kertaa tankillisen aikana. Olisko mahdollista tälläinen teoria viasta: Kun autoon vaihdettiin uudet suuttimet on auton kulutus tippunut ja näin onko myös mahdollista, että putkeen ei saada lämpöä tarpeeksi, että poltto tapahtuisi useammin ilman manuuaalista puhdistusta.. Onko tätä asiaa jotenkin mahdollista säätää? tai onko dpf menossa vaan tukkoon ja tarvii siksi polttoja useammin?
Varmaan epäselvää tekstii mut asia selvii.. =) Olisko jollain jotain vinkkejä vai tarvisko olla yhteydessä Rintajouppiin ja viedä auto tutkailtavaksi ja maksaa siitä itsensä kipeeksi..
Kone ei vikakoodeja..