Tulossa kans itselle tuo poisto operaatio eteen piakkoin...ainakin oireet ovat sen mukaiset: Polttoa tekee usein, lähes päivittäin, varsinkin jos on kaupunki ajoa, viikon aikana tullut kolmesti moottori häiriö tuosta paine-ero anturista (1137) ja muutamaan otteseen on ilmoitellut että poltto ei onnistunut. Autolla kuitenkin ajettu lähes 160tkm niin en kyllä ihmettele vaikka olisi pönttö täynnä. Epäilin lauksi tuota anturia että se on vain viallinen, mutta huoltomies ainakin meinasi että jos antur rikki, niin sitten se ei nimenomaan polttoa lähde edes tekemään.
Paikallisessa pajassa noita on tehty viikoittain eri merkkeihin ja luvattiin ohjelmoinnin kanssa alle 1000€ jäävän...toki riippuu siitä miten suostuu pönttö irtoamaan, eli käytetyistä tunneista.