vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

maalivauriot?

sss · 18 · 11979

Poissa sss

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
onko teillä tiivisteiden aiheuttamaa maalivaurioita tai muuta ongelmaa maalipinnan kanssa? itsellä 07 rs ja maalia irtoilee sieltä täältä...olen tässä taistellut maahantuojan kanssa asian korjaamiseksi, mutta vielä tuloksetta.


Poissa Unelmavävy

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 116
  • Octavia RS 2.0 TFSI HB
    • Profiili
onko teillä tiivisteiden aiheuttamaa maalivaurioita tai muuta ongelmaa maalipinnan kanssa? itsellä 07 rs ja maalia irtoilee sieltä täältä...olen tässä taistellut maahantuojan kanssa asian korjaamiseksi, mutta vielä tuloksetta.

Takaspoilerista lähti lakat viime kesänä, maalautin kolarikorjauksen yhteydessä, -06 HB.


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Kyllä noita maalivaurioita löytyy...
Pari vuotta sitten maalattiin takuuseen katto ja oviaukonreunat. Katon reunoista halkeili maali koko matkalta. Siitä taitaa olla vielä kuvia täällä foorumillakin.
Etupuskurista on lähtenyt lakkaa useammasta kohtaa. Pitää joskus maalauttaa, kun alkaa liian pahalta näyttämään.
Bad company corrupts


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Täällä maalattiin etuoviaukkojen sisäreunat, siitä rs kyltin kohdalta ja alta
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa sss

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
onkos kukaan takuuseen saanut, kun ainakin noi ovien tiivisteet aiheuttaa maalin lähtemistä jos niitä ei ole vaihdettu. ilmeisesti on joku kampanja ollut myös tiivisteistä?


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Taitaa näissä takuuasioissa olla Helkamalla aina sama juttu.
Takuu on voimassa jos on täydellinen merkkihuollon leimaama huoltokirja,  auton ikä ja kiilometrit vaikuttaa myös.
Bad company corrupts


Poissa Juhizzz

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 6
    • Profiili
Mulla karkailee maalit helmoista, eturenkaiden takaa, ja sitte takaovien "sisäkaaresta", eli siis siitä mihin se tiiviste hankaa. ja sitte muutama muu pieni aukko tullu.. maahantuoja sano et maalitakuu 5v mut seki katotaa tapauskohtasesti... Muutamaa satasee saa kuulemma maalautettuu


Poissa sss

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
itse asiassa, mulla helkama-auto on kyllä kieltäytynyt tekemästä korjauksia. täydellinen huoltokirja löytyy ja ihmettelen, ettei niitä ole ajallaan korjattu, koska ei noi ihan yhtäkkiä ilmesty. eli takuuaikana otettu yhteyttä, muttei mitään tehty. nyt sitten tilanne on se, että on kuulemma liian myöhäistä kun autokin on jo 6v vanha.

kyllä mulle metroautosta kerrottiin että tiivisteiden aiheuttamilla vioilla on 5v takuu, mutta niille vaan ei tehty lopuksi mitään...ja nyt sekin on syönyt sanansa johon metroautossa olin yhteydessä. ei vastaa enää sähköposteihin  ???


jotenki vaikuttaa, ettei vastuuta oteta huollossa eikä maahantuojalla. ajattelin kyllä vielä kokeilla laittaa kuluttajavirastoon kyselyn.


Poissa apche

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 2
    • Profiili
itse asiassa, mulla helkama-auto on kyllä kieltäytynyt tekemästä korjauksia. täydellinen huoltokirja löytyy ja ihmettelen, ettei niitä ole ajallaan korjattu, koska ei noi ihan yhtäkkiä ilmesty. eli takuuaikana otettu yhteyttä, muttei mitään tehty. nyt sitten tilanne on se, että on kuulemma liian myöhäistä kun autokin on jo 6v vanha.

kyllä mulle metroautosta kerrottiin että tiivisteiden aiheuttamilla vioilla on 5v takuu, mutta niille vaan ei tehty lopuksi mitään...ja nyt sekin on syönyt sanansa johon metroautossa olin yhteydessä. ei vastaa enää sähköposteihin  ???


jotenki vaikuttaa, ettei vastuuta oteta huollossa eikä maahantuojalla. ajattelin kyllä vielä kokeilla laittaa kuluttajavirastoon kyselyn.

Käyppä kattoon tuolla vagarenan (www.vagarena.fi) puolella vastaavaa keskustelua. On ollut ehtona että korjataan jos on täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja.



Poissa sss

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
multa löytyy täydellinen huoltokirja siihen asti kun vikoja alkanut ilmeneen. maahantuoja sanoo, että paikallinen merkkihuolto tekee päätöksen ja merkkihuolto sanoo, että maahantuoja tekee päätöksen takuukorjauksista.

olen jättänyt pois noi merkkihuollot ihan sen takia, koska ne on sikamaisen kalliita ja tässä hyvänä esimerkkinä miten merkkihuolto on jättänyt tekemättä. hyviä esimerkkiä varmaan myös noi suuttimet, joita jotkut maksavat ja jotkut saavat takuuseen.


Poissa Intruder 1400

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 416
    • Profiili
Onko tullut mitään päätöstä tiivisteiden hankaamista maalivaurioista? Mullakin samaa vikaa ja merkkiliike otti valokuvia ja huolto kirjasta kopiot. Kaikkia huoltoja ei ole teetetty merkkiliikkeessä. Auto -08 ja 135tkm rullattu. Jos hankalaksi rupeaa ja vetoaa kuluttajaneuvojan kautta siihen, että olettaisi tuolla kohtaa autoa maalin pysyvän huomattavasti pidempään niin maahantuoja voipi olla maksumiehenä. Se on sit eri asia viittiikö ruveta vääntämään.
Skoda Octavia Combi -08 TFSI, Seat Cordoba 1.9TDI, Suzuki Intruder 1400


Poissa SnowLord

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
    • Profiili
Itselläni meni takuuseen nuo oviaukkojen maalaukset tänä vuonna. Samoin olen yllättävän hyvin saanut takuuseen osia kuten kaksoismassavauhtipyörä, kytkimen paineasetelma, suuttimet jne... Sääli että vuoden sisällä kaikestaan RäSä on ollut aivan liikaa korjaamolla muuten auto on äänekkyydestään huolimatta ollut kiva ajella!

Octavia RS TDI -08 (131tkm)


Poissa Intruder 1400

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 416
    • Profiili
Itselläni meni takuuseen nuo oviaukkojen maalaukset tänä vuonna. Samoin olen yllättävän hyvin saanut takuuseen osia kuten kaksoismassavauhtipyörä, kytkimen paineasetelma, suuttimet jne... Sääli että vuoden sisällä kaikestaan RäSä on ollut aivan liikaa korjaamolla muuten auto on äänekkyydestään huolimatta ollut kiva ajella!

Octavia RS TDI -08 (131tkm)
Onko täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja? Eli kaikki huollot teetetty vain ja ainoastaan merkkihuollossa?
Skoda Octavia Combi -08 TFSI, Seat Cordoba 1.9TDI, Suzuki Intruder 1400


Poissa SnowLord

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
    • Profiili
Kyllä, kaikki huollot on tehty merkkihuollossa.


Poissa mustaräsä

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 99
    • Profiili
mulla meni eka noin 5kk ennen ku Laakkoselta edes otettiin yhteyttä tuosta takaluukun maalauksesta ja siihen mennessä olin jo 3 kertaa soitellu sinne! Sitten maahantuoja halusi vielä kopiot huoltokirjasta joka on täydellinen ja sen jälkeen päättivät että eivät korvaa,kuulemma jokin ulkoinen vaurio kysessä! Ei kyllä ymmärrä!