Paikallinen vianor/korjaamo samassa. Ilmaläppäkotelo vaihettiin vdo vai mikä se merkki. Moottorikoodin mukaan olisi käynyt. Toimi nyt iltapäivään saakka ku vaimoke lähti ajelemaan.
Sitten seuraavaksi johtosarja tarkistukseen. Ei oikein muita vaihtoehtoja ole, jollei se uusi osa ole epäyhteensopiva, kun ei ole marmoritiskin tuote. Joskus nämä VAG-konsernin laitteet ovat olleet hieman nirsoja sähköosien suhteen, mutta en tiedä koskeeko tuo näitä uudempia autoja.
Jossain internetissä muistelen joskus nähneeni tuon läpän johtosarjan kytkentäkaavion, mutta en sitä nyt tähän hätään mistään löytänyt. Olisiko vielä ollut niin että jollain oli sama vika ja se korjaantui vasta kun veti yhden johdon kokonaan uusiksi läpältä ECU:lle asti...