vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

räsän käsijarrun nappi

Poissa jarasqi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 20
    • Profiili

Semmosta ongelmaa olis ilmassa että meikän ylivilkas rekku ei keksiny muuta syötävää kioskistopin aikana kun käsijarrun nupin. Nupissa on nyt koloja ja muoto on ottanu osumaa sen verran että nappi jää painettaessa pohjaan ja sitä pitää peukalolla ja etusormella kammeta jotta palautuu. Onko millanen homma vaihtaa ja mitä kaikkea pitää vaihtaa ja mistäköhän kannattais etsiä? Kiitoksia jo etukäteen.


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Tuolta katsoen näyttäisi että nappi ei ole irrallinen tai vaihdettava osa. Joku ETKA:n omistava voisi kurkata, saako tuota nuppia ostettua erikseen. Voipi olla että marmorilta saa tuon nupin kylkiäisinä siihen kiinnittyvän varren, kuten tuolla on pohdittu IV -koppaisen Golf:n osalta.


Poissa jarasqi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 20
    • Profiili
Jep

Eli nähtävästi koko kahva menee vaihtoon. Purkamoillahan nuita näyttää olevan kohtuu edullisesti. Taitaa vaan tuo kahva+suoja (cover) erilainen niissä malleissa missä ei ole jumboboxia mutta ite kahva on samanlainen kaikissa kait. Eli ostan koko kahvamekanismin ja vaihdan vaan vanhasta tuon coverin.


Poissa jarasqi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 20
    • Profiili
No niin...Tein sitten "DIY" ratkaisun.. Otin käsijarrusta sen nahkaosan irti jotta sain koko napin esiin. Hion dremelillä napin sileäksi kauttaaltaan.. Kromipinnoite tietenki lähti kokonaan irti ja jäljelle jäi vaan sileä valkoinen muovi.. tähän päälle lämmitin palan kutistesukkaa ja nyt käsijarru pelaa taas ja ei ulkonäkökään huono ole.