Joko Alella eberi puhisee lämpöä?
Joo eberi pöhisee oikein mukavasti lämmintä. Ei ole tarvinnut katua hetkeäkään ostosta. Kakosäädin easystart r+ tosi kätevä ja toimiva systeemi. Kyselit tuossa toisessa topikissa asennus ohjeita, en kerennyt vielä vastaamaan mutta ohjeet löytyvät. Jos on tarvista? Tosin ovat saksaksi. hyvät kuvat ovat ohjeissa jotka olivat tärkeitä tällaiselle joka ei osaa muutakuin svarzzenekkerin sloganeita englanniksi saksan murteella... Haastavinta asennuksessa oli ipcu releen kytkentä johon joutui pyytämään apuja paremmin sähköstä ymmärtävältä. Kokonaisuutena asennus ei ollut kovin vaikea juttu, maalaisjärjellä selviää pitkälle jos työkalut pysyvät kädessä..
Googletellut olen kovasti eberin asennusta ocuun. Kyllä se hyvä olisi, kun on moiseen tottunut. Minkä tyyppisen eberin laitoit? Mahtuukohan Hydronic B5WSC olis meinaa tommosen diesel versio varaosina ja voisi siitä jatkossa saada jotain osia. Jokunen osa varmaan sama bensassa ja diisselissä. 5kw version aikanaan ostin, että ei tarvitse niin kauan pitää päällä jolloin akku ei kyykähdä niin helposti. Näkyy olevan Remucin ohjainta noihin nyt pakettina saatavana ja vaikuttaa hyvän oloselta keksinnöltä. Aiempien kokemusteni perusteella pidän ajastinkelloa itse autossa täysin turhana eberin kanssa.
IPCU rele ilmeisesti kytketään niin, että katkaistaan climan panelilta johto ja kytketään rele niihin katkaistujen johtojen päihin? Eli vain yksi johto täytyy katkaista?
Miten polttoaineen otto? Entäs vesilinjat?
IPCU.t ilmeisesti saa valmiiksi ohjelmoituna, kun eberin tilaa riippuen tietenkin ostopaikasta. Ei taida tuo "rele" sisältyä noihin paketti hintoihin koskaan.
Saatko säädettyä ennalta puhallusnopeuden millä eberi rupeaa sitten puhaltamaan?
Lämpötila tietenkin tappiin ja puhallus tuulilasille, mutta lueskelin olevan yleistä ongelmaa, että puhaltaa aina täydellä nopeudella. Ilmeisesti väärin kytketty. Akku ainakin hyytyy hyvin äkkiä, jos noin kytketty.
Pitkä kysely ja lopulta tökkäsin kuitenkin YV.tä