vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Lohkolämmitin Ocuun

Poissa kirk

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 99
  • Octavia RS I
    • Profiili
Minkälaiset lämmittimet teillä on Ocu 1 RS:ssä (AUQ)?

Tarkistin Defan ja Calixin tarjontaa, ja Defalla oli ainoastaan säteilylämmitintä (öljypohjaan) tarjolla, kun Calix tarjosi primäärivaihtoehtona säteilylämmitintä öljypohjaan, mutta vaihtoehtona löytyi myös lohkolämmitin (jäähdytysnesteen lämmitin).

Onko kenellekään lohkolämmitintä Ocu 1 RS:ssä, ja toimiiko hyvin? Mieluummin minä otan sellaisen kuin säteilylämmittimen.

Mielipiteitä?


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
No mä en hirveesti tiedä mitä noilla on eroa mutta mulla on ihan perus lohkolämmitin. Muistaakseni jossain AD-huollossa tai vast. laitettu. Ihan hyvin on pelittänyt ja asiansa ajanut noina muutamina etelän pakkaspäivinä.





Asiasta kukkaruukkuun: Missäs Kepi on ku ei oo kirjoitellut pitkään aikaa  ??? Eikai Ocu ole vaihtunut toiseen merkkiin?


Poissa Donitsi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 143
  • Skoda Octavia RS combi -04
    • Profiili
Omassa on säteilylämmitin ja luulisin sen hoitavan hommansa ihan nojaten perstuntumaan kulutuslukemia seuraten ja mutuun kuinka pitkään auto röpöttää ryyppy päällä. Pääasia että jompikumpi on.


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
kyl mä huomasin viime talvena miten surkee toi säteilylämmitin on... mulle kerrottiin et octaviaan ei saa enää lohkolämmitintä et siinä ei olis "paikkaa" sille :O:O selventäkääs joku mulle tää homma?
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Minulla myös tuo Defan säteilylämmitin ja hyvin on pelittänyt. Joskus oikein kovilla pakkasilla olisi hyvä pitää sitä päällä jopa 3 tuntia, että riittää säteilytys.  :D
Säteilylämmittimestä muuten ei kuulu pihaustakaan, joten saattaa pistää ihmettelemään et onko siellä edes mitään.  ;)

PS. Tai ainakaan mä en kuule mitään sirinää tai kohinaa.  ::)
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03