vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

rs octavian lämmityslaitteisto

Poissa jehu87

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
    • Profiili
Hei viisaat kertokaas, että mitä Eroa on 1-koppasen rs:n lämmityslaitteistolla, kun olen ostamassa ensimmäistä uudempiaikaista autoa ja tuosta 1-koppasesta räsästä en pääse yli enkä ympäri. Eli kun myynnissä on sellaisia joissa lämmityslaitteisto jossa on säädettävät "vivut" ja toisenlainen vaihtoehto on enemmänkin tollanen tietokonemaisempi, joten onko näillä käytännössä jotain eroa tai muuten??


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Eli jos oikein ymmärsin niin toisessa on climatronic joka on" tietokonemaisempi". Eli siis automaaginen.

Joku fiksumpi voi lisätä ja korjata jos meni arvaus mettään ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2013, 07:48:13 ap kirjoittanut sepu »
faster than a fast thing going fast


Poissa Lasse S

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 122
    • Profiili
Manuaali ja automaatti-ilmastointi. Manuaalissa säädät itse lämpötilan ja puhalluksen suunnan, automaatissa ei tarvi tehdä muutakun näppäillä haluttu lämpötila. Etsi nettiautosta mun auto ja hae pois, on automaatti-ilmastoinnilla.


Poissa hardude

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 170
    • Profiili
Miten muitten octaviat lämpenee sisätiloiltaan näillä -20 pakkasilla? Tuo mun tuntuu että ei meinaa ihan t-paitasillaan tareta ajella  ;D termostaatti on ok kipuaa nopsaan 90 asteeseen ja kerran kaks heijaa sinne pykälän alemmaks ennenkun asettuu mutta ei siellä kyllä kovin lämmin meinannut äsken olla.
Skoda octavia rs 1.8T -02


Poissa hardude

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 170
    • Profiili
Tuli tuossa tutkailtua passatin ja skodan lämmitys systeemejä ni passatissahan on pirulainen lisäks sähkönen lisäkenno. sillä se palaneelle ilmalle haiskahti ilmeisesti ;D
Skoda octavia rs 1.8T -02