Kyllä se noin taitaa olla, että tuota painetta aletaan mittaamaan vasta tuossa 2000 rpm tienoilla, tai hälytysraja ainakin on asetettu siihen. En usko että tuo on muutettavissa. Tiedä sitten miten tuo nyt johtaisi suuriin tuhoihin, kun olettaisin että autoa ajaessa aika ajoin kierrokset nousevat yli tuon 2000 rpm, tai sitten on kyllä hieman liian säästäväinen kaasujalka, jos kiihdytyksissäkään ei nouse yli tuon rajan. Ja onhan siellä sitten öljyn tasoa valvova anturi, joka omalta osaltaan pitää huolen että moottorissa on riittävästi öljyä, jottei paineen tuotto jää siitä kiinni. Ainoa mahdollisuus valvoa noita paineita on oikeastaan asentaa kiinteästi erillinen painemittari järjestelmän yhteyteen, tai hommata jokin OBD mokkula ja puhelimen tai padin kautta valvoa koko ajan lukemia.