vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Dumppi /by pass /aivastus

Poissa Juhnukka

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
    • Profiili
Onko kellään kokemuksia että miten saada 1.8 t koneeseen kunnon turbon aivastus ääniä? Onnistuuko se vaihtamalla dumppia ja minkälaista suosittelisitte kiitos asiallisista vastauksista :)


Poissa Kiwi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 46
    • Profiili
Dumppia kuulema ei kannata näihin vehkeisiin laittaa. Laita joku metallimäntäinen bypass ja kaveriksi vapaavirtaussuodatin niin kyllä se jo rupee aivasteleen. Itsellä otr bypass ja k&n vapari kartio niin kyllä se puhisee :)
Skoda Octavia vRS 1.8T Kombi -04


Poissa Juhnukka

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 7
    • Profiili

Poissa Timetuned

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 208
    • Profiili
Kartiosuodatin riittää, mutta tuhinaa ei jaksa kuunnella 20tkm pidempään. Jotkut on porannut alkuperäiseen suodatinkotelon pohjaan reikiä ja saanut tällä myös tarvittavia suhinoita.



Poissa kiksaus

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 174
    • Profiili
MMulta löytyis ylimääräinen vapaavirtaussuodatin ja asennukseen tarvittavat kamat. Oli kiinni joku 500km kunnes en jaksanut kuunnella sitä aivastelua enää. Laita yv jos kiinnostaa.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Mulla oli aikoinaan 1.8T räsässä kiinni Forgen Split-R Bypass-blow-off- venttiili ja sitten joku kartiosuodatin. Siitä lähti ihan mukava aivastus.

Muistat vaan ettet laita siihen pelkkää blow-off-venttiiliä. Silloin hajoo. Pitää olla sellainen missä on bypass mukana.


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Ja muistahan että sitä filsua ei saa jätttää konehuoneeseen,ainakaan ilman koteloo.vähätkin hvoimat katoo kun imee kuumaa ilmaa konehuoneesta.itellä filsu pyöränkotelossa.
faster than a fast thing going fast


Poissa jehu87

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
    • Profiili
Sen verran otan uudelleen aihetta esille, kun lueskeskellu tästä aiheesta ja noista bypass venttiileistä niin monet ovat kehuneet ja sanoneet, että toi audi tt:n bypass venttiili sopii ykköskoriseen räsään myös. Mutta kun niitä on sitä kahta mallia jossa loppu osa on joko: 710P taikka 710N. Ja tämä 710N olisi jokin parempi malli. Slamitilta kun kattelin niin niillä olisi tarjota tuota, 710P-loppuista mallia. Onkohan se ihan menevä yksilö? Ja lopuksi linkki siis slamitille:http://www.slamit.net/product/5554/audi-tt-18t-bypass--venttiili


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Ei o merkitystä minkään suhteen minkä pässin laittaa.voimaa eikä ääntä tu sen enenpää
faster than a fast thing going fast


Poissa jehu87

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 41
    • Profiili

Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili