vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Äänieristys HB koppaan

Poissa hardude

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 170
    • Profiili
Hujan hajan nettiä oon etsiskelly juttuja äänieristyksistä mutta välillä poukkoilee sitten jo uudempaan koppaan. Aika moni tarina mitä tuli lueskeltua niin sano että suurin osa äänistä tulis peräkontista, sen kyllä huomas ku joulukuusta kuljetti että pohis ihan kun olis lasi auki. Toinen oli että apukuskin jalkatilasta tulee aika kovasti mekkalaa läpi kanssa. Sitten vielä ovet. Oon jo monet kerrat ihmetelly että minkätakia ajellessa just korvan vieressä käy kamala pohina etenkin jos pikkusenkin tuulee ni huomasin että skodassa ei oo ollenkaan tiivistettä siinä etu ja takaoven välissä lasin tasalla. Entinen auto kun oli Passatti ni kerkes tottumaan siihen hiljasuuteen ja nyt kiinnittää kamalan herkästi huomiota kaikkiin pieniin ominaisuuksiin mitä tuossa on tai ei oo ;D
Skoda octavia rs 1.8T -02


Poissa sepu

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 601
    • Profiili
Poppia kovemmalle vaa.
 ;D
faster than a fast thing going fast


Poissa hardude

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 170
    • Profiili
ei oo kunnollisia poppikoneita  ;D Nyt ku on ollu märkä asfaltti ni tuntuu että se mekkala oikein tehostuu sinne sisälle  :o


Jos ainaki tuonne koteloihin ja pyörän koteloihin laittais eristeitä, samoin oviin
Skoda octavia rs 1.8T -02


Poissa playmah

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 3
    • Profiili
Itse kanssa tekemässä farkkuun vaimennus urakan kuhan kerkeen. Auto on tarkoitus kilpailla EMMAn kisoissa eli tulossa varmaan hc vaimennus. Suosittelen vaimentamaan myös muoviset sisäloksut. Ekakerros "vibroplastia" ja sen päälle sellasta telttapatjan tyylistä(spleniä).