vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Soitin ongelmaa!!

Ans1 · 35 · 21352

Poissa kipeempiQaidz

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
    • Profiili
Ja rahat saan takaisin joka tapauksessa eBay buyer protection ;) mut mun on lähetettävä sen paketin ajoissa et saan rahat takaisin, mut jos soittimessa ei oo vika niin pidän tämän aparaatti ja lisäksi ostan sen pac:in. Oliko se C2R-VW eikä C2R-VW2. Tarvitsen tarkka palikka ennen ku teen tilauksen.


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Ratkaiseeko pac interface tän mun ongelma vai? , yhteensopivuus? Muista kyseessä on octavia vrs vm. 2008. Tarvitsen pikaisesti vastauksen? Minulle on lähetetty palautus kaavake, eBay case reklamaatio on auki päivät käy vähin, eli siis ei oo mitään vika aparaatist vaan mun autossa eikö niin? Eli pac interface on ratkaisu vai?

Kuten tuossa jo edellisessä viestissä mainitsin, tuo ei ole mikään plug&pray sarja tuon sinun soittimen kohdalla, vaan johdot pitää katkoa ja tietää mitä liittää mihinkin. Siltikään ei ole satavarmuutta toimiiko tuo sen Columbus-kloonin kanssa, kun on alunperin tarkoitettu sellaisten soittimien kanssa, joissa on ISO-liittimet ja jotka ei juttele CAN-väylän kanssa. Jos olet vähänkään epävarma siitä mitä tuon kanssa joutuu tekemään jotta sen ehkä saa toimimaan, niin laita se soitin vaan takaisin kiinaan ja ostat OEM-kamaa tilalle, niin ei tarvitse pelätä sopivuuden puolesta.  ;)

Sekä C2R-VW että C2R-VW2 näyttäisi listauksen puolesta sopivan 2008 VAG-konsernin tuotteeseen. Jälkimmäinen vain sisältää ensimmäisen ominaisuuksien lisäksi jonkin Navi-output:n, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan...

Se mikä tuosta tekee tilanteesta vielä hieman hankalamman on sen Columbus-kloonin osittainen CAN-väylän päälle ymmärtäminen, jos se kerran sopii suoraan alkuperäisen johdotuksen perään. Jotta tuosta C2R-VW palikasta olisi hyötyä, pitää varmistaa että radio todella syöttää kaiutinlähdöistä 12v. Voi tietty olla että se yrittää imitoida vahvistimelle tarvittavaa signaalia, mutta ei tee sitä oikein ja sen takia ääntä ei tule. Tämä tosin on ihan pelkkää spekulaatiota ja mutuilua.


Poissa kipeempiQaidz

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
    • Profiili
Tässä on linkki http://m.ebay.co.uk/itm/261216896347?txnId=0
On kyl ostettu englannissa ja on muistaakseni on OEMhttp://m.ebay.co.uk/itm/261216896347?txnId=0.


Poissa kipeempiQaidz

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
    • Profiili
Tässä on viel se liiken tarkka sivu http://stores.ebay.co.uk/Iceboxauto
Siitä in car entertaiment ja sit OEM replacement. On mun mielestä OEM vai mitä mieltä oot?


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Tässä on viel se liiken tarkka sivu http://stores.ebay.co.uk/Iceboxauto
Siitä in car entertaiment ja sit OEM replacement. On mun mielestä OEM vai mitä mieltä oot?

Ei ole Skoda:n OEM (alkuperäinen) soitin. Aftermarket tuote tuo on. OEM soittimia näissä Octavioissa on Stream, Stream MP3, Bolero ja Columbus. Tuo linkittämäsi soitin korvaa alkuperäisen soittimen.


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Mulla on alkuperäisenä cruise ;)
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Mulla on alkuperäisenä cruise ;)

Njoo, ei voi kaikkia mahdollisia muistaa ulkoa. Hyvä lisä edellä mainittuun listaan kuitenkin.  :)


Poissa kipeempiQaidz

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
    • Profiili
Nyt toimi!! :) Ongelma on se että aikaisemin asenettu nokia bluetooth CK-7W aiheutti ongelman, metro autossa varustelu puoli sanoi että ei vaadi mitään koodausta! Ei johdu mistään kaiuttimesta(Premium Sound System)
S100:n olisi toiminu jos auton johdotukset ovat kunnossa, edellinen omistaja asentanu nokia BT järjestelmän joka on suoraan auton kaiuttimesta ei erillistä nokian kaiutinta ollenkaan. Nyt toimi niinku pitääkin :) kiitos vaan kaikkille. 


Poissa mikatossa

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 151
    • Profiili
Tässä on viel se liiken tarkka sivu http://stores.ebay.co.uk/Iceboxauto
Siitä in car entertaiment ja sit OEM replacement. On mun mielestä OEM vai mitä mieltä oot?

Ei ole Skoda:n OEM (alkuperäinen) soitin. Aftermarket tuote tuo on. OEM soittimia näissä Octavioissa on Stream, Stream MP3, Bolero ja Columbus. Tuo linkittämäsi soitin korvaa alkuperäisen soittimen.


Nexusko ei kuulu joukkoon?  :o ei sillä vaikkei oliskaan originaali, istuu siististi paikoillaan ja jotain kuuluukin... 8)


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Kuuluu Nexus:kin joukkoon. Se vaan on hieman harvinaisempi kapistus, kuten jaska74 mainitsema Cruise:kin. Ainakin kun niitä vertaa Stream:iin ja Columbukseen.


Poissa Ans1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
    • Profiili
jahas taas ollaan palattu Thaimaan lämmöstä soitin ongelman pariin. :D eli projekti jatkuu ja vissiin vahvarin vaihto alkaa kun saan hommattua hyvän vahvarin penkin alle. tosin tuli muutakain murhetta vastaan kun talvirenkaat men uusiks ja halpaahan se ei ollu. ei tässä alkuvuoden aikana kenellekään oo tullu ratkasua tähän mun dilemmaan?


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
ei tässä alkuvuoden aikana kenellekään oo tullu ratkasua tähän mun dilemmaan?

Lueskelitko läpi tähän topic:iin tulleet uudet viestit? Ja onko se soittimesi tuo tässäkin topic:ssa linkitetty malli?


Poissa Kosla

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 11
    • Profiili
Kuuluu Nexus:kin joukkoon. Se vaan on hieman harvinaisempi kapistus, kuten jaska74 mainitsema Cruise:kin. Ainakin kun niitä vertaa Stream:iin ja Columbukseen.

Ja mulla soittimena Audience MP3. 6 levyä nielee.
Octavia II Combi TDI RS


Poissa Valojuova

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
    • Profiili
En viitsi aloittaa uutta keskustelua, joten kysäisenpä tässä: Onko soittimen vaihtaminen vaikea homma ihmiselle, joka ei aikaisemmin ole vastaavaa urakkaa tehnyt? Ajattelin hankkia tällaisen Pioneerin soittimen: http://www.fanaticaudio.com/shop/keskusyksikot/pioneer-avh-x2600bt/, mutta sen asentamiseen pitää tehdä hieman taustatyötä. ISO-johtosarja, adapteri antennille ja kehykset ilmeisesti ainoastaan vaaditaan lisänä. Itselläni on siis -06 RS.


Poissa mixa76

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Octavia vRS 2.0 TDI -07 farkku
    • Profiili
Onko soittimen vaihtaminen vaikea homma ihmiselle, joka ei aikaisemmin ole vastaavaa urakkaa tehnyt? Ajattelin hankkia tällaisen Pioneerin soittimen: http://www.fanaticaudio.com/shop/keskusyksikot/pioneer-avh-x2600bt/...  ISO-johtosarja, adapteri antennille ja kehykset ilmeisesti ainoastaan vaaditaan lisänä. Itselläni on siis -06 RS.
Fanatic Audiolta löytyy myös tarvittavat asennusvermeet (-10 % näemmä soittimen oston yhteydessä). Heidän johtosarjassa on mukana antenniadapteri, ja sitten se asennuskaulus. Kannattaa kysyä suoraan FA:lta, vastaavat varmasti mielellään ja saat oikeat tarvikkeet mukaan.  8)

Asennuksessa vaikeinta lienee sen hopeisen kehyksen irroittaminen kojelaudasta, jotta saat alkup. soittimen irti...  Ohjeita löytyy tältäkin foorumilta. ;) Muuten pitäisi olla helppoa, mm. johdot plug'n'play tyylillä...