vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

iskarit mist halval

keke · 20 · 11804

Poissa keke

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 56
    • Profiili
mist löytyy halval iskareit.
farkku -06 bensa


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Haetko ihan vain alkuperäisiä vai jotain muuta? Mulla menee uusi alusta asennukseen viikonloppuna, joten olisi täysin toimiva vakioalusta jousineen, jolla rullattu n. 101tkm viikonlopun jälkeen tyhjänpanttina... ;)
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa keke

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 56
    • Profiili
oon vähän ajatellut uusia.
mikä laisia noi h&r on??


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
oon vähän ajatellut uusia.
mikä laisia noi h&r on??

Eikai H&R ole vakiojousille iskareita tehnyt? Siinä luulossa olen ollut että ne on tehneet niitä vain madallusjousien yhteyteen käytettäviksi. Tosin eihän mikään estä laittamasta vakio jousia niihin H&R:n iskareihin.


Poissa keke

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 56
    • Profiili
ajettelin kyl jouset kans vaihtaa.
mist löytyy hyviä sivuja mist voi katella ja hyvät hinnat


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
ajettelin kyl jouset kans vaihtaa.
mist löytyy hyviä sivuja mist voi katella ja hyvät hinnat

Jos se halpa on ainoa kriteeri, niin täältä säädettävää alle.


Poissa Puuhis

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • -08 RS CR Tdi
    • Profiili
ajettelin kyl jouset kans vaihtaa.
mist löytyy hyviä sivuja mist voi katella ja hyvät hinnat

Jos se halpa on ainoa kriteeri, niin täältä säädettävää alle.

Ja jos kalliimpia kattelee niin H&R monotubet kannattaa jättää kauppaan.


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Ja jos kalliimpia kattelee niin H&R monotubet kannattaa jättää kauppaan.

Äläs nyt ole tuollainen. Kaksi vuotta sellainen sarja ollut omassa autossa alla, eikä ole valittamista. Kohta taas olisi katsastus edessä, niin näkee missä kunnossa ne on.


RedRäsä

  • Vieras
Mulla kans pari vuotta monotube alla. Kilsoja ehkä 15tkm ja aivan tontissa menty. Nyt talveksi nostin 40mm ja kierteet hienossa kunnossa samoin kaikki muukin. Katsuri kehui vielä iskarin arvoja..


Poissa Puuhis

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • -08 RS CR Tdi
    • Profiili
Ja jos kalliimpia kattelee niin H&R monotubet kannattaa jättää kauppaan.

Äläs nyt ole tuollainen. Kaksi vuotta sellainen sarja ollut omassa autossa alla, eikä ole valittamista. Kohta taas olisi katsastus edessä, niin näkee missä kunnossa ne on.

Omassa kotterossa ollut luultavasti 2009-2010 paikkeilta tuo monotubesetti. Yksi etutolppa tuli tyhmyyttä vaihdettua uuteen kun alkoi kolisemaan. Toinen kun alkoi kolisemaan purin aiemmin irroitetun osiin ja selvis kolinan syy. Tuo upsidedown rakenne noin huonoilla stefoilla on aivan haitarista. Ajaessa, iskari teke edestakaista liikettä jolloin syntyy ajoittain sinne putken sisään alipaine ja vesikelillä se sitten imee vettä sisäänsä falskaavan stefan läpi. Puretussa iskarissa oli reilu 0,5dl vettä sisällä joten ei ihme että iskari muistutti lähinnä rautakankea.

Nyt joka keväinen ja syksyinen proggis on laskea vedet iskareista ettei tarvi ajaa rytyyttää kivireellä. KW:t oli ex autossa käytössä 6 vuotta ilman pienintäkään oiretta ongelmista.


Poissa Pante

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • Octavia Combi RS TFSI -07
    • Profiili
Ja jos kalliimpia kattelee niin H&R monotubet kannattaa jättää kauppaan.

Äläs nyt ole tuollainen. Kaksi vuotta sellainen sarja ollut omassa autossa alla, eikä ole valittamista. Kohta taas olisi katsastus edessä, niin näkee missä kunnossa ne on.

Omassa kotterossa ollut luultavasti 2009-2010 paikkeilta tuo monotubesetti. Yksi etutolppa tuli tyhmyyttä vaihdettua uuteen kun alkoi kolisemaan. Toinen kun alkoi kolisemaan purin aiemmin irroitetun osiin ja selvis kolinan syy. Tuo upsidedown rakenne noin huonoilla stefoilla on aivan haitarista. Ajaessa, iskari teke edestakaista liikettä jolloin syntyy ajoittain sinne putken sisään alipaine ja vesikelillä se sitten imee vettä sisäänsä falskaavan stefan läpi. Puretussa iskarissa oli reilu 0,5dl vettä sisällä joten ei ihme että iskari muistutti lähinnä rautakankea.


Nyt joka keväinen ja syksyinen proggis on laskea vedet iskareista ettei tarvi ajaa rytyyttää kivireellä. KW:t oli ex autossa käytössä 6 vuotta ilman pienintäkään oiretta ongelmista.

Sinänsä ihmettelen miten sulla toi vesi sinne sisään menee. Itellä se monotube setin orkkis suojakumi siinä iskarissa ja jätin viel skodan original suojakumin sen H&R suoja kumin päälle.
Noiden suojakumien alla ei ole edes hiekan pölyä kun sinne kerran olen kurkannut. Sarja ollut nyt käytössä kesät talvet 4 vuoden ajan ja jotain reilu 40 tkm ja ei mitään ongelmaa ole ollut.


Poissa Puuhis

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 52
  • -08 RS CR Tdi
    • Profiili
Ja jos kalliimpia kattelee niin H&R monotubet kannattaa jättää kauppaan.

Äläs nyt ole tuollainen. Kaksi vuotta sellainen sarja ollut omassa autossa alla, eikä ole valittamista. Kohta taas olisi katsastus edessä, niin näkee missä kunnossa ne on.

Omassa kotterossa ollut luultavasti 2009-2010 paikkeilta tuo monotubesetti. Yksi etutolppa tuli tyhmyyttä vaihdettua uuteen kun alkoi kolisemaan. Toinen kun alkoi kolisemaan purin aiemmin irroitetun osiin ja selvis kolinan syy. Tuo upsidedown rakenne noin huonoilla stefoilla on aivan haitarista. Ajaessa, iskari teke edestakaista liikettä jolloin syntyy ajoittain sinne putken sisään alipaine ja vesikelillä se sitten imee vettä sisäänsä falskaavan stefan läpi. Puretussa iskarissa oli reilu 0,5dl vettä sisällä joten ei ihme että iskari muistutti lähinnä rautakankea.


Nyt joka keväinen ja syksyinen proggis on laskea vedet iskareista ettei tarvi ajaa rytyyttää kivireellä. KW:t oli ex autossa käytössä 6 vuotta ilman pienintäkään oiretta ongelmista.

Sinänsä ihmettelen miten sulla toi vesi sinne sisään menee. Itellä se monotube setin orkkis suojakumi siinä iskarissa ja jätin viel skodan original suojakumin sen H&R suoja kumin päälle.
Noiden suojakumien alla ei ole edes hiekan pölyä kun sinne kerran olen kurkannut. Sarja ollut nyt käytössä kesät talvet 4 vuoden ajan ja jotain reilu 40 tkm ja ei mitään ongelmaa ole ollut.


Tuossa mulla ilmeisestikin pelkkä H&R:n suojakumi ja ei vaan ole tarpeeksi tiivis, kuraa on päässyt sisälle. Nyt syksyllä testimielessä putsasin putken ja nykäsin silikonirasvat steafalle ja suojakumin vedin kiinni nippusiteillä. Jännityksellä renkaan vaihtoa odotellen tässä mennään josko tuo olisi auttanut.

Tolla mun setillä on ajeltu noin 100tkm, madallusta maksimit mitä laki sallii eli apurungon alla 80mm maavaraa.


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Tuossa mulla ilmeisestikin pelkkä H&R:n suojakumi ja ei vaan ole tarpeeksi tiivis, kuraa on päässyt sisälle. Nyt syksyllä testimielessä putsasin putken ja nykäsin silikonirasvat steafalle ja suojakumin vedin kiinni nippusiteillä. Jännityksellä renkaan vaihtoa odotellen tässä mennään josko tuo olisi auttanut.

Tolla mun setillä on ajeltu noin 100tkm, madallusta maksimit mitä laki sallii eli apurungon alla 80mm maavaraa.

Kunnioitettava kilometrimäärä jälkiasenteiselle alustasarjalle. Halpis merkit (JOM yms.) antautuu jo 15 tkm kohdilla, jos kestää niinkin pitkälle.  :)


Poissa Intruder 1400

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 416
    • Profiili
Mites pelkkien madaltavien jousien laitto? Soveltuuko vakio iskarit esim. -35 madallukseen. Cordobaan aikanaan laittelin -35mm madaltavat jouset ja jotkut sachin iskarit niillä on rullattu kohta 200tkm ja ovat vieläkin vedossa mikä on suuren suuri ihme.
Skoda Octavia Combi -08 TFSI, Seat Cordoba 1.9TDI, Suzuki Intruder 1400


Poissa keke

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 56
    • Profiili
ei näyttävän kestä noi halpikset. eli tavallisia alle etsien.