vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

ASZ ja BLT koneiden eroavaisuudet?

Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning
Olisko mitään tietoa mitenkä koneet eroavat toisistaan?
Muuta kun että 10/2005-> on konetyyppi vaihtunut BLT koneeksi.
BLT koneen turbo on vissiinkin sama Garrett GT1749VA kuin ASZ:ssa?


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Ite oon ollut siinä uskossa että molemmissa on sama Garretin puhallin. Viimeks pks-miitissä oli puhetta näistä ja joku sanoi että ASZ:ssa olis ollut KKK:n turbojakin.
Briskodan sivuilla jossakin topikissa sanottiin että ekoissa Räsissä oli Garretit ja sitten turbo olis vaihtunu KKK:hon.

Yritin yks päivä tarkastella oman auton turbon tunnistelaattaa yläkautta mutta ei sinne ihan heti näe edes peilin kanssa, ehkä alakautta näkis...

edit. Niin no sen verran eroa noissa ainakin on että BLT on Euro4 ja ASZ Euro3...muutama gramma CO2-päästöissä eroa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2008, 03:59:08 ip kirjoittanut a.link »


Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning
Oon kyllä luullut että näissä on kaikissa garretin mutka, tosin toi mulle BLT tietokin oli uutta joten..  ::)
Meinasin peilin kans koittaa myös tiirailla mutta ei kannata jos ei kerta näe, pitäis viittiä siis mennä auton alle.


Jace

  • Vieras
Itelläni Tosiaan Tuo KKK ahdin kun öljyjä vaihdoin niin sellainen sieltä Löytyi!! tai anakin hukkaportissa logo! Koneen Tyyppi ei nyt tule mieleen lissän kun katon....

Ittelläni ois ylimääränen Turbiini Garret GT22 joka piti edelliseen autoon laittaa mutta tähän ei taida sopia.... :D