vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

2008 rs turvavyönvalo ja merkkiääni temppuilee

Poissa ranttto1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 2
    • Profiili
Mikä siis neuvoksi? Olen lukenut että johdot nappaamalla irti ongelmasta pääsee eroon ja/tai Se voidaan koodata pois. Mikä olisi järkevä ja nopea fiksaus? Onko haittoja jos nyppää johdot irti, esimerkiksi airbagien toiminnassa? Ja jos Se voidaan koodata pois niin kuka sen vois tehdä jotakuinkin heti?

päivitys: aivan, paikkakunta unohtui, Tampereella siis apua tarvitaa
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2014, 09:11:10 ip kirjoittanut ranttto1 »


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Turvavyön valolla ja merkkiäänellä ei ole mitään tekemistä airbagien toiminnan kanssa. Jos revit jotain johtoja sieltä penkin alta irti, niin tarkista että olet oikeassa johdossa kiinni. Airbag:n johdon irti repimisestä voi seurata jotain kallista vahinkoa... Kuka tahansa, jolla on VCDS voi koodata sen merkkiäänen pois päältä, mutta varmaan helpottaisi avun etsimistä, kun kertoisit tarvitaanko sitä apua PKS-seudulla vai Rovaniemellä...


Poissa uncasimo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 37
  • Combi RS TDI -08
    • Profiili

Poissa ranttto1

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 2
    • Profiili
Siinä tulee sieltä turvavyön vasta kappaleesta kaksi johtoa yhteen liittimeen niin Se on ilmeisesti ko johto mikä pitää nyppäistä? Ei mielellään repis vääriä johtoja ettei tule kataströöffia


Poissa JaVa^

  • Administrator
  • Tallipäällikkö
  • *****
    • Viestejä: 2429
    • Profiili
Siinä tulee sieltä turvavyön vasta kappaleesta kaksi johtoa yhteen liittimeen niin Se on ilmeisesti ko johto mikä pitää nyppäistä? Ei mielellään repis vääriä johtoja ettei tule kataströöffia

Kyllä, juurikin se liitin pitää ottaa irti, jos haluaa merkkiäänestä ja valosta eroon.


Poissa Volvotdi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 146
  • Tampere - Pori
    • Profiili
    • Lisää tehoa

Poissa Lainio

  • vRS jäsen
  • Varikkotyttö
  • *****
    • Viestejä: 2
    • Profiili
Moikka! Mulla oli ihan sama ongelma omas 2010 räsäs. Ostin uuden sen vastakappaleen mihin tulee vyö kiinni. Helppo vaihtaa itse,penkistä 4ruuvia pois ja oikeella puolella on yhellä multitorxilla osa kiinni. Se auki ja uus osa paikalle ja johdot kiinni niin pelittää!