vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Octavia RS combin sähköinen takaluukku?

Poissa anttila

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
    • Profiili
Itse kun vasta odottelen combi RS:n tuloa kysyisinkin kokemuksia näin talvikaudella sähköisen takaluukun toiminnasta. Mitä jos luukku on jäätynyt kiinni ja mekanismi yrittää sitä nostaa? Kaikki kokemukset ja vinkit tervetulleita! Myös sähköisesti säätyvät peilit kiinnostaa,  iten toimii talvella?


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Muutaman kerran on takaluukku kieltäytynyt avautumasta liiallisen lumen tai jään takia. Peilien taiton olen ottanut talveksi pois kun joutuu ulkona autoa pitämään...
Bad company corrupts


Poissa TTE

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 92
  • Octavia RS TSI
    • Profiili
Muutaman kerran on takaluukku kieltäytynyt avautumasta liiallisen lumen tai jään takia. Peilien taiton olen ottanut talveksi pois kun joutuu ulkona autoa pitämään...

Muutaman kerran jäänyt avautumatta itselläkin,kun ollut liikaa lunta luukun päällä..
Tuon peilien taiton otin itsekkin pois päältä heti kun auton sain,omaan makuuni turhake!


Poissa anttila

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
    • Profiili
Muutaman kerran on takaluukku kieltäytynyt avautumasta liiallisen lumen tai jään takia. Peilien taiton olen ottanut talveksi pois kun joutuu ulkona autoa pitämään...

Onko helppo ottaa pois?

Mistä otetaan?


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Ajotietokoneen valikosta olikohan vipers and mirrors tms. nimellä. Sieltä sitten vain ruksi pois ruudusta niin ei taittele lukittaessa.
Bad company corrupts