vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

RS:n bensan ohjelmointi mv.2014/220hv?

Poissa kalle2404

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 3
    • Profiili
Moi!

Uusi täällä. Ostin 20tkm.ajetun manual RS:n bensalla. Mv.2014. Kulkee hienosti, mutta täällä varmaan löytyy kokemusta ohjelmoinnista vielä lisää. Voi olla jo joku saitti, mutta vähän tumpelo etsimään:). Sain mielestäni kohtuu hyvän tarjouksen DocPowerilta. Onko kokemuksia ko.firmasta? Käyttää Revoa ja BSR:n softaa. Ja jos jollain olisi tietoa, että paikat kestää +n.100/100 manuaalille.
Kiitos,

-kalle

Niin ja toinen firma chip tuning.fi riihimäki. Vähän eroa, mutta chipistä en tiedä kenen softaa käyttää.. Jostain löysin heidän sivuiltaan, että yhteystyötä Oulun ammattikoulun tai korkeakoulun kanssa, missä tehty ohjelmia.

Varmasti joku tietää . Kiitos, vastauksia.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2015, 08:11:55 ip kirjoittanut kalle2404 »


Poissa kalle2404

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 3
    • Profiili
Moi! Eikö kukaan ole "lastuttanut"?
Jossain päin, jotenkin vaikea uskoa. Mielelläni kommentteja kuulisin. :thup:
Oliko vanhempi 200hv:n sama kone? Sitä nyt on varmasti piristetty tällä foorumin autoilla..


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Taitaa olla vähemmän vielä viritettyjä mk.3 mallia tällä foorumilla. Itse odottelen takuun loppumista ja rikastumista.
2-koppaisessa oli eri koodilla kone.
Bad company corrupts


Poissa kalle2404

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 3
    • Profiili
Ok. kiitos Klasu vastauksesta. samaa hieman mietin itsekin.. Mulla loppuu "takuu" 01/2016. Mutta näillä kilsoilla käytännössä sehän ei lopu jos jotain isompaa sattuisi yllättäen.
Sit jos tapahtuu ja viritys varmaan löytyy , niin neuvottelut varmaan tyssää siihen.
Hinnathan tänä päivänä on järkeviä ohjelmoinnille.


Poissa supe

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 276
    • Profiili
Itse myös tuota ohjelmointia miettiny,tuossa tarjontaa mitä tällä  hetkellä saatavilla..
APR=316hp/516nm
BSR=301hp/421nm
REVO=+300hp/+400nm??
TURBOTEC=300hp/450nm
OPTIMOI AUTOSI: taso1=252hp/410nm
                               : taso2=280hp/450nm
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2015, 12:08:40 ap kirjoittanut supe »


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Itse myös tuota ohjelmointia miettiny,tuossa tarjontaa mitä tällä  hetkellä saatavilla..
APR=316hp/516nm
BSR=301hp/421nm
REVO=+300hp/+400nm??
TURBOTEC=260hp/420nm
OPTIMOI AUTOSI: taso1=252hp/410nm
                               : taso2=280hp/450nm


Noista Turbotecin ja Optimoi Autosi -luvuista tulee mieleen, että onkohan mennyt kakkoskopan TSI ja kolmoskopan TSI sekaisin? "Vanhasta" TFSI:stäkin saa pelkällä ohjelmalla melkein samat lukemat. APR:n lukemat alkaa olemaan jo sinnepäin ;D


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
On varmaan mennyt. Melkoinen ero APR:n ja BSR:n softan välillä. Noista valitsisin ehdottomasti APR:n softan. Tosin DSG:lle varmaan joudutaan vääntöjä rajoittamaan.
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa supe

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 276
    • Profiili
Itse myös tuota ohjelmointia miettiny,tuossa tarjontaa mitä tällä  hetkellä saatavilla..
APR=316hp/516nm
BSR=301hp/421nm
REVO=+300hp/+400nm??
TURBOTEC=260hp/420nm
OPTIMOI AUTOSI: taso1=252hp/410nm
                               : taso2=280hp/450nm


Noista Turbotecin ja Optimoi Autosi -luvuista tulee mieleen, että onkohan mennyt kakkoskopan TSI ja kolmoskopan TSI sekaisin? "Vanhasta" TFSI:stäkin saa pelkällä ohjelmalla melkein samat lukemat. APR:n lukemat alkaa olemaan jo sinnepäin ;D

Turbotecilta kysyin postilla tuota ohjelmointia,niin laitto että saadaan uuteen räsään 220hp/350nm=+40hp/70nm


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Itse kanssa katsellut tuota APR:n softaa. Kyllähän se kuulostaa hyvältä mutta perinteisesti nuo jenkki hepat on hiukan köykäisempiä niin niitä mahtuu enemmän kyytiin. BSR:n suuntaan saattaisin kuitenkin enemmän taipua...
Bad company corrupts


Poissa supe

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 276
    • Profiili
Itse kanssa katsellut tuota APR:n softaa. Kyllähän se kuulostaa hyvältä mutta perinteisesti nuo jenkki hepat on hiukan köykäisempiä niin niitä mahtuu enemmän kyytiin. BSR:n suuntaan saattaisin kuitenkin enemmän taipua...

Oulussa penkitetty manuaali räsä tuolla APR  ohjelmalla..326hp/485nm

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2015, 08:09:09 ap kirjoittanut supe »


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Ihan mukavat lukemat. Itse kyllä päätyisin APR:n softaa ihan sekin takia, koska huomattavasti paremmin tarjolla noita optioita softien välillä (Stage 1, 2, 3, jne) BSR ei tätä tarjoa ollenkaan.
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa supe

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 276
    • Profiili
Tuo APR kiinnostais itseäkin eniten.mietityttää vaan paikkojen kestävyys!! Kummiskin tehon ja väännön lisäys on aika huomattava!


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Kuskista se kestävyys on kiinni. Järkevällä käytöllä varmasti kestää.
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa mullisaukko2

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 9
    • Profiili
Apr stage 1 tosiaan 326hv☺maili 239.78kmh...80-120kmh 2.7s☺😊😀😁.....olemassa myös stage 1 versio 1.2   ja stage 2...tulee myös stage 3....stage 2 downpipe ja ohjelma +20hv..carbonion intakella saa myös 8-10hv lisää...☺
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2015, 10:19:33 ip kirjoittanut mullisaukko2 »


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Apr stage 1 tosiaan 326hv☺maili 239.78kmh...80-120kmh 2.7s☺😊😀😁.....olemassa myös stage 1 versio 1.2   ja stage 2...tulee myös stage 3....stage 2 downpipe ja ohjelma +20hv..carbonion intakella saa myös 8-10hv lisää...☺

Eli mailille 20km/h lisää kun vertaa Klasu81:n viimevuotiseen SpeedPartyn vakiolla ajettuun tulokseen. Ihan kiva lisäys...