vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Skodan OEM navigaattori jälkiasennuksena?

Peke · 24 · 21967

Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Jos on yhtään tarkoituksena parantaa äänentoistoa, niin en suosittele noita OEM laitteita. Sellaisenaan alkuperäisille kaiuttimilla varmaan ihan ok, mutta jos oviin vaihdetaan paremmat kaiuttimet, soittimet tehot loppuvat erittäin nopeasti. Mä haluisin vaihtaa oman Zenec soittimet tuollaiseen Pioneerin Android Auto-soittimeen, mutta tämä nyt meni jo hieman ohi aiheen. ;)
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa Peke

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 36
    • Profiili
Velipoika olikin tilannu Android pohjasen soittimen ja nyt kysymys kuuluukin, mistä noihin saa kehyksiä?
Niin, että asennus näyttäs mahdollisimman orkkikselta. ::)
Porsche 911 Turbo
Smart Fortwo Turbo
Skoda Octavia RS Combi


Poissa Newbie

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 33
    • Profiili
Jos on yhtään tarkoituksena parantaa äänentoistoa, niin en suosittele noita OEM laitteita. Sellaisenaan alkuperäisille kaiuttimilla varmaan ihan ok, mutta jos oviin vaihdetaan paremmat kaiuttimet, soittimet tehot loppuvat erittäin nopeasti. Mä haluisin vaihtaa oman Zenec soittimet tuollaiseen Pioneerin Android Auto-soittimeen, mutta tämä nyt meni jo hieman ohi aiheen. ;)
Mulla on alkuperäinen OEM ja Sound system-paketti vai mikä lieneekään virallisesta nimeltään. Voin kertoa että soittimen teho ei lopu kesken.


Poissa mixa76

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Octavia vRS 2.0 TDI -07 farkku
    • Profiili
Mulla on alkuperäinen OEM ja Sound system-paketti vai mikä lieneekään virallisesta nimeltään. Voin kertoa että soittimen teho ei lopu kesken.
Jos en ole ihan väärin käsittänyt, niin Sound System sisältää erillisen vahvistimen... Hyvä niin!  ;D


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Sound systemissä on tosiaan erillinen vahvistin kuskinpenkin alla.

Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Sound systemissä on tosiaan erillinen vahvistin kuskinpenkin alla.



Ja sen kanssa toimii sitten vain muutama soitin ei-OEM puolella...  :-\


Poissa aamuna87

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Mä ajattelin säästää lähes tonnin ja laitoin -07:aan tämän
http://www.aliexpress.com/item/Two-Din-7-Inch-Car-DVD-Player-For-VW-Volkswagen-POLO-PASSAT-Golf-Skoda-Octavia-With/32305176480.html

Ja hyvin tyytyväinen oon ollu. Asennus oli ihan plug and play, tosin peruutuskameran pääsen asentamaan vasta eens viikolla

Mitenkäs jaska74 minkälaiset kokemukset laitteesta? Mistä naviin kartat? Onkos muilla heittää vinkkiä soittimen valintaan? Kriteerit navi, bt, radio vähintään ja hintalaatusuhde kohilleen, mitään hipokallista en etsi. Niin ja tietenkin mahdollisimman plug and play 06 räsään.  :thup:


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Mä ajattelin säästää lähes tonnin ja laitoin -07:aan tämän
http://www.aliexpress.com/item/Two-Din-7-Inch-Car-DVD-Player-For-VW-Volkswagen-POLO-PASSAT-Golf-Skoda-Octavia-With/32305176480.html

Ja hyvin tyytyväinen oon ollu. Asennus oli ihan plug and play, tosin peruutuskameran pääsen asentamaan vasta eens viikolla

Mitenkäs jaska74 minkälaiset kokemukset laitteesta? Mistä naviin kartat? Onkos muilla heittää vinkkiä soittimen valintaan? Kriteerit navi, bt, radio vähintään ja hintalaatusuhde kohilleen, mitään hipokallista en etsi. Niin ja tietenkin mahdollisimman plug and play 06 räsään.  :thup:

Oikein positiivinen kokemus jäi laitteesta. Kartat oli valmiina, hyvät ja uudet. Rouva jopa opasti suomeksi, ja laitteen valikotkin sai suomeksi.
Bonuksenahan laitteessa oli muutama korttipeli, joten esim autopesussa sai pelailtua pasianssia :)

Jos nykyisessä ois 2din paikka, ostaisin uuden samanlaisen...
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa aamuna87

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Mä ajattelin säästää lähes tonnin ja laitoin -07:aan tämän
http://www.aliexpress.com/item/Two-Din-7-Inch-Car-DVD-Player-For-VW-Volkswagen-POLO-PASSAT-Golf-Skoda-Octavia-With/32305176480.html

Ja hyvin tyytyväinen oon ollu. Asennus oli ihan plug and play, tosin peruutuskameran pääsen asentamaan vasta eens viikolla

Mitenkäs jaska74 minkälaiset kokemukset laitteesta? Mistä naviin kartat? Onkos muilla heittää vinkkiä soittimen valintaan? Kriteerit navi, bt, radio vähintään ja hintalaatusuhde kohilleen, mitään hipokallista en etsi. Niin ja tietenkin mahdollisimman plug and play 06 räsään.  :thup:

Oikein positiivinen kokemus jäi laitteesta. Kartat oli valmiina, hyvät ja uudet. Rouva jopa opasti suomeksi, ja laitteen valikotkin sai suomeksi.
Bonuksenahan laitteessa oli muutama korttipeli, joten esim autopesussa sai pelailtua pasianssia :)

Jos nykyisessä ois 2din paikka, ostaisin uuden samanlaisen...



Kiitokset infosta. Taidanpas laittaa tilaukseen  :thup: