vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Huonoille teille....

Vieras · 5 · 8959

blenheim

  • Vieras
Tersehdys, eipä ole vRS mallia mutta Fabia kuitenkin. Uudempaa mallia. Tuli tässä lapissa ollessani mieleen, että mitenhän mahtaa saada korotussatseja ja jotain pohjapanssarin tapaista. Muutaman kerran kolahteli risut ja kivet alustaan, offroadiakin harrastaneena turvallisempaa oloa toisi pohjapanssarointi, edes kevyt moottorille, voimansiirrolle ja polttoainetankille. Pohjapanssarin varmaan joutuu itse teeskentelemään, mutta korotussatsia luulisi löytyvän markkinoilta. Ei tullut mieleen tilata lisävarusteeksi sitä "huonon tien pakettia", joten menkööt jälkiasennuksena.

Onko joku omaan autoonsa jotain vastaavaa rakentanut? Mistähän sitä kannattaisi iskareita ja jousia kysellä...

t. Jani


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Jaa eikö mk2 Fabiassa ole sitten edes moottorilla pohjapanssarointia?  ???

En kyllä tiedä mistä kannattaa kysellä, slamitiltahan voi kysyä onko olemassa ja jos on niin luulisi niiltä saavan :P



[offtopic]
Katohan, Jani itse ;) Joko laitetaan kytkin kohta? :D
[/offtopic]
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


blenheim

  • Vieras
No veikkaanpa ettei kovin monessa tuotantoautossa ole vähintään 5mm alumiini tai teräslevystä tehtyä kunnollista panssarointia :). Onhan tuossakin semmoset onnettomat muovilipareet jotka menee päreiksi kun tarpeeksi rytyyttää :). Ne on vain tuulensuojalevyjä...

Jahka sitä tässä saa hallia turun suunnalta aikaseks ja työkalut sinne niin mikäettei. Ja laitetaanko isompaa ahdinta sisään kans? :D

EDIT: Slamitilta löysin kyllä golffiin (octavia 1:seen) sopivat teräspohjapanssarit. Voipi siis olla, että syksyllä ja talvella syntyy Fabiaan rallityyliset pohjapanssaroinnit. Kehtaa sitten ajella pahempiinkin paikkoihin :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2008, 05:39:20 ip kirjoittanut blenheim »


Poissa Juhaa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 11
    • Profiili
En tie mitä fabiaan saa, mutta mun octaviassa on joku huonon tien paketti, jossa mukana ainakin metallinen pohjapanssari koneen alla, korkeammat jouset ja jotain muovisuojia tukivarsissa yms..


Poissa MMarttinen

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 113
    • Profiili
Onko joku laittanut rs ocuun weitecin korotuspaloja?
Onko niistä jotain iloa huonommilla teillä?