Asetelma?
En jaksa uskoa asetelmaan. Oma mutu on että poljinsylinterissä vika. Huomennapa sitä on hiukan viisaampi.
No, ollaanko yhtään viisaampia?
Juu elikkäs!
Vaihdoin siis uuden pääsylinterin, ilmaus ja kytkin poljin jumissa. Ei siis painunut lainkaan alaspäin. Hetken raaputtelin päätä ja päätin että kaikki uusiks kerran laatikkoa täytyy alkaa irroittamaan. Nappasin laatikon lattialle ja silmämääräisesti en löytänyt mitään vikaa mistään
Kytkin pakettia ja vauhtipyörää kyselin suomesta ja paras taisi olla sachsin tuotteina 1200€ kaikkinensa. Noh ebaytä vähän aikaa näppäillessä yhteys britteihin sachsin edustajaan ja paketti matkaan. Briteistä siis täydellinen paketti (levy+asetelma+työsylinteri/painelaakeri+kaksoismassavauhtipyörä) 550€ kotiin kannettuna, viikossa tuli. Laitoin siis kaikki uusiksi ja vikahan tokeni sillä
Alkuun epäilin että vauhtipyörä on rikki ku oli hiukka välystä mutta sama välys oli uudessakin, joten mulla olis edukkaasti sitte ehjä vauhtipyörä
Yllättävän helppo homma oli kyseinen remppa. Vinkkinä voisin kertoa että kannattaa irrottaa oikean vetarin laippa laatikosta, yhdellä pultilla kiinni, helpottaa huomattavasti laatikon paikoiltaan taiteilua, öljythän siinä samalla tulee vaihdettua.
Edittiä. Kiinteää vauhtipyörää en ite löytäny mistään järkihintaista/budjettiin sopivaa. Diesel räsään niinki löyty melko helposti mutta ei tuohon BWA moottoriin.