vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Alusta kokemuksia

Vieras · 44 · 27546

Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Eipä ole omakohtaista kokemusta noista.
Tekeekö Koni jousia?? Jos ei, kenen vieterit tuossa Konin sarjassa on? Itse en kyllä lähtisi arpomaan Konien kanssa vaan ostaisin suoraan KW:n kun hintakin on aika sama. KW on todistetusti hyvä. ;)
Supersportin hinta näyttäis houkuttelevalta eikä netin keskustelupalstoilla tuota haukuta kuten esim. fk:n halpissarjoja. Itse varmaan kokeilisin...


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
Supersport varmaankin tulee meikäläisen Fabiaan. Fk:n alustat jätän suosiolla laskuista pois ku en tosiaan oo kuullu kenenkään sitä kehuvan. Kerrotaan sitte keväämmällä millanen toi Supersport on.
   


Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning
Ei oo supersportin sarja kallis, olis aika houkutteleva vaihtoehto jos olis tarvetta hankkia alustaa..


Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning
Kävin nyt sitten vihdoinkin leimaamassa ton alustan ja on homma mennyt tarkaksi verrattuna viime kertaan.

Nyt piti tuv- todistuksen lisäksi myös olla pyöränkulmien säätö raportti ja puolen tunnin paperi töiden jälkeen rekisteriotteeseen tuli muutettujen osien määräksi 2%, lakipykälät tainnut muuttua ???

Noh mutta onpahan nyt leimattu ;D


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Viime kesänä ei kyselty tüv:ia, ei suuntausdokumentteja eikä otteeseen merkattu prosentteja. Eli olisko kesän jälkeen tullut joitain uusia lakisäädöksiä?

PS. Tänään pomppas kakkosauto katsastuksessa, koska ABS:n merkkivalon polttimo palanut. Noo, oma vika kun vein vajaakuntoisen auton tuomiolle...nyt on 1kk aikaa vaihtaa lamppu. :)


Faabio

  • Vieras
Tänään tuon Supersport alustasarjojen maahantuojan kanssa juttelin ja kertoi rehellisesti mitä paskaa nuo sarjat ovat. Takuu korvauksia harvase päivä joutuvat hoitamaan ja sarjojen laatu/kesto ihan paskaa. Halpa = paska. Sarjojen suunniteltu kestoikä on max. 60tkm vrt. H&R sarjojen 200tkm.

H&R saa kahdenvuoden takuun ja ovat yksiputkiset iskarit.

Eli kannattaa vielä miettiä mihin rahansa sijoittaa. Eli en miettisi muita kuin KW tai H&R.



Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
aika outoa kun en mistään ole lukenu et olis paskaa kamaa? mut täytyy nyt viel miettii ku maanantaina muuten oisin noi supersportit tilannu.


Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning
Ei sitä näköjään halvalla hyvää saa..

Joko puges on alustan tilannu? kesä tulee jo pian ;)



Jace

  • Vieras

Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
aika outoa kun en mistään ole lukenu et olis paskaa kamaa? mut täytyy nyt viel miettii ku maanantaina muuten oisin noi supersportit tilannu.

Sähän oot ollu KW:n kyydissä, siitä hyvä sarja vaan :P

Ite oon tykänny tosi paljon kyl :) Jotkut sanoo että se on kivireki mutta sehän on vaan säätö- ja mieltymyskysymys :)

Hyvin ainakin pysyy tiessä auto..
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
mä ostin kuitenkin sen supersportin alustan. tuntuu ihan vitun kovalta :(. hiukan vois olla pehmeempi.


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
mä ostin kuitenkin sen supersportin alustan. tuntuu ihan vitun kovalta :(. hiukan vois olla pehmeempi.

saat tehdä vastapalveluksen radalla ja kyyditellä mua vähän ni tunnen eron :P
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili

tn62634

  • Vieras
Itsellä on Fabia Combissa KW:n 30 mm madaltava alusta, mutta etujouset ovat Supersportin -60mm. Käytännön jokapäiväisessä ajossa tuo on ollut ihan hyvä yhdistelmä.



markII

  • Vieras
^ Hieno Combi!

Mulla on tuossa omassa Fabiassa myös Supersportin iskarit ja jousina on Eibachin Pro-Kit -30mm. Iskarit oli halvat, mutta takuuta luvattiin 2 vuotta. Ei tuota settiä voi hirmu mukavaksi kehua, mutta kyllä sillä nyt ajelee. Säädettävää alustaa tekisi kuitenkin mieli.