vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Alusta kokemuksia

Vieras · 44 · 27523

tn62634

  • Vieras
^ Hieno Combi!

Kiitos. Takapää voisi olla matalampikin, mutta kuormattavuus kärsisi. (ulkonäkömuutoksiin on tulossa vielä takasiipi ja etuspoilerin maalaus korinväriin. B (ja C) -pilareiden mustia teippejä suosittelen kaikille Skodan omistajille)


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
tosta kw:n alustasta sen verran että kyl on ihan eri maailmasta ku esim. se supersport ku ostin. mulla on nyt tossa vanhassa golffissa kw ja nyt pystyy ajamaan hiukan kovemmin töyssyihinkin. supesportin alusta oli ihan helvetin kova mut tää tuntuu jopa ihan mukavalta ajaa.


Poissa piiparinen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 21
    • Profiili
ei kenelläkään oo tosta gts alustasarjasta kokemusta


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Huomattiin kytkinrempan yhteydessä että vas. etupäästä on KW:n Var 1 -setin jousesta yksi kierros alapäästä poikki (ei tullut se kierros iskarin ympäriltä pois joten edelleen kilisee siellä)..

Pitää sitten jossain välissä vaihtaa eteen uudet jouset jahka rahatilanne elpyy..
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa Petu

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
ei kenelläkään oo tosta gts alustasarjasta kokemusta

Ns. kiinteästä setistä ei ole, mutta coileista on. Samalta tehtaalta/valmistajalta (Hiltrac tms.) ne näyttäis tulleen mitä oli edellisessä autossa (Pug) olleet Cobrat ja Lowtecit. GTS coilien tuotetiedoissa on huomautus, että madalluksen ylittäessä 40mm on lyhyemmät koiranluut välttämättömät. Todellisuudessa ne on välttämättömät, vaikka vaan sentinkin tontittais, koska koiranluiden kiinnityskohdat on eri kohdassa kuin alkup. tolpissa -> vakaaja makaa vetareiden päällä huolella.

Kyllä noi hintaansa nähden on ihan asiansa ajaneet. Mielestäni ei kovin jäykät joten ihan sopivat normiliikenteeseen. Ehkä kuitenkin tässä itse alan uskomaan, että coilien kohdalla vois seuraavalla kerralla jo panostaa johonkin vähän enemmän kehua keräänneeseen merkkiin...


Poissa piiparinen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 21
    • Profiili
ehkäpä katon jonkun tunnetumman alustasarjan


Poissa Petu

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
ehkäpä katon jonkun tunnetumman alustasarjan

Uskoisin kuitenkin, että kiinteällä madalluksella olevat setit on varmaankin noita coiloveita parempia. Pitäis olla muistaakseni kybit iskareina ja h&r jouset..jos nyt oikein muistan...


Poissa piiparinen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 21
    • Profiili
millaset koiranluut ootte vaihtanu säädettävät,entä onko joku vaihtanu vakaajan toisenlaiseen



Poissa piiparinen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 21
    • Profiili

Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili

Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Mikähän mahtaa olla "elinikä" tolla Var I -satsilla Fabiassa? Ollut alla nyt jotain 80-100tkm että pitäiskö suosiolla vaihtaa koko satsi vai kysellä mihin hintaan sais pelkät etujouset uusittua (edelleen se vas. etujousi paskana).. Onko kellään tietoa? :)
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
125tkm alla ja toimii vielä hyvin!
Riippuu paljon siitä mitä irtojouset maksaa ja aiotko pitää auton vielä kauankin...toki huonolla säkällä iskari/-t laukeaa heti kun saat uudet jouset alle. Arpapeliä.


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Jees, pitää kysyä varulta paljon pelkät jouset maksaa (jos niitä ylipäänsä saa erikseen..), ja jos ne on törkeän kalliit ni sama sit ostaa kokonaan uus satsi :)

..selvinnee lähipäivinä :)
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.