vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Bongaa vRS

Petteri · 1264 · 725840

Poissa spiral

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 111
  • Audi A4 2.0 TFSI Quattro
    • Profiili
Vähän ot,mut aamu 4 aikaan töistä tullessa ihmettelin kun race blue ocu tuli tuuskia pitkin kontissa kiinni n.110km/h ja just kun meinasin innostua niin rupesi sinipuna valot vilkkumaan.oli kehällä nähny ku lähin valoista ja oli kuulemma nopeus pistänyt silmään..............

Sait pikavoiton?


ylppy77

  • Vieras
ei pikavoittoa,puhallus huomautus ja perinteinen malttia lausahdus ;D


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
ei pikavoittoa,puhallus huomautus ja perinteinen malttia lausahdus ;D
Kai toit ilmi, että kiihdyttely sallittuun nopeuteen minimi ajassa tuskin on laissa kielletty? ::) Toisin kuin perseessä roikkuminen aamuyöstä! ;D
Octavia II vRS TDi -08   


Poissa Jukka

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 748
  • Aivan vakio bensakone
    • Profiili
ei pikavoittoa,puhallus huomautus ja perinteinen malttia lausahdus ;D
Kai toit ilmi, että kiihdyttely sallittuun nopeuteen minimi ajassa tuskin on laissa kielletty? ::) Toisin kuin perseessä roikkuminen aamuyöstä! ;D

Kai myös mainitsit, kun ajelet samanlaisella autolla, niin itsessään jo rauhoitat muita autoilijoita  ;D


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
ei pikavoittoa,puhallus huomautus ja perinteinen malttia lausahdus ;D
Kai toit ilmi, että kiihdyttely sallittuun nopeuteen minimi ajassa tuskin on laissa kielletty? ::) Toisin kuin perseessä roikkuminen aamuyöstä! ;D

Itse asiassa ovat keskusta-alueella jakaneet sakkoja joskus (toooosi harvoin huom) siitä että on lähetelly valoista 0-50 mahd. nop. :D Kuulemma aiheutuu meluhaittaa moisesta.. Mutta motarillahan tuo ei päde kun kukaan ei siinä motarilla asu
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa OctaviaRS-08

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 193
  • vRS TDi -08
    • Profiili
Itse asiassa ovat keskusta-alueella jakaneet sakkoja joskus (toooosi harvoin huom) siitä että on lähetelly valoista 0-50 mahd. nop. :D Kuulemma aiheutuu meluhaittaa moisesta.. Mutta motarillahan tuo ei päde kun kukaan ei siinä motarilla asu
No jo on.. Jäis kyllä maksamatta tommoset!! ;)
Octavia II vRS TDi -08   


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Itse asiassa ovat keskusta-alueella jakaneet sakkoja joskus (toooosi harvoin huom) siitä että on lähetelly valoista 0-50 mahd. nop. :D Kuulemma aiheutuu meluhaittaa moisesta.. Mutta motarillahan tuo ei päde kun kukaan ei siinä motarilla asu
No jo on.. Jäis kyllä maksamatta tommoset!! ;)

Sama täällä.. Sivusta seuranneena moista omien havaintojeni mukaan asia on ollut niin että tuo on ollut jollain pilipalipörinäputkella varustettu auto mistä oikeasti lähtee vähän turhan paljon ääntä kapealla kadulla korkeiden rakennusten välissä, ja se lähettely on tosiaan tahallista ja toistuvaa, jolloin poliisi on päättänyt vähän venyttää lakia..
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Noissa kiihdyttelyissä on mun käsittääkseni vielä semmonen, että jos nopean kiihdytyksen tuloksena kumia piirtyy katuun niin silloin ainakin tulee pikavoitto.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Löytyykö muuten tän foorumin selailijoista harmaan ykköskopparäsän omistajaa jolla on myös "WRC-tyypin" takaspoikka ja takana oleva vrs-logo siirretty keskelle takaluukkua? Tuli pari viikkoa sitten bongattua helsingissä.


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Noissa kiihdyttelyissä on mun käsittääkseni vielä semmonen, että jos nopean kiihdytyksen tuloksena kumia piirtyy katuun niin silloin ainakin tulee pikavoitto.

Joo sehän on se kuminpoltto asia erikseen, se taitaa olla jotain 50e/alkava metri, ja kun yleensä vielä autolla piirtyy parikin niitä viivoja ni siitä tulee äkkiä kallista lystiä :D
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa hana79

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 240
    • Profiili
Maailman nopein F1 venekuski ajelee hyvällä autolla. Kiisseli RäSällä nääs. Imatralla näin viime viikonloppuna kun kansallisia venekisoja olin kattomassa.
I´m not as think as you confused I am.
2xRäSä(ex), Fabia 1.4 HB Sport


ylppy77

  • Vieras
Yöllä bongasin jokusen tusinaa räsää:)3 kuljetusrekkaa veli venäläisen kilvissä täynnä räsäsiä ;Dymmärtävät hyvän päälle slobotkin :o


Poissa xLe

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 27
  • 2006 Octavia vRS Combi
    • Profiili
Pitäiskö kysyä näinpäin kun on turha kysyä kenen sininen RS tuli vastaan Tampere-Lahti välillä, että bongasko joku vanha koppaista keltaista Ocua? Combi-mallia, Aapiskukolla näkyi hätspäkki.

Miä olin sinisellä combilla ajossa. Nyt en muista enää missä kohdattiin, mutta pisti vaan silmään, kun aikalailla peräkanaa tuli 2kpl keltaista 1-koppaista räsästä vastaan.

Siinä tulikin vähän aiemmin LP:n partio teidän edellä: ensin vihertävä ocu 2- sivari tutkaajana ja pysäyttäjinä puolen kilsan päässä takana MP + maija.



Poissa Lasse25

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Octavia RS TDI CR
    • Profiili
Laukaassa tuli tänään hopea Fabia RS vastaan. Olikohan Dalgor_ mahdollisesti liikkeellä?


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Laukaassa tuli tänään hopea Fabia RS vastaan. Olikohan Dalgor_ mahdollisesti liikkeellä?

Liikkeellä olen ollut juu, töistä tulin tuossa viiden-kuuden maissa (noin muistaakseni) :)

..olisit lähteny perään ;D Milläs kajakilla soutelit vastaan, en tainnut vaan tajuta sit sua :/ (Missä kohdalla tarkemmin tulin vastaan?)
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.