vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Bongaa vRS

Petteri · 1264 · 725846

Poissa Xavier

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 50
  • Jarrr, where's mi gold!
    • Profiili
Betamax huristi Huhtalantiellä siinä Maa- ja metsätalon ja TK:n välimaastossa vastaan tänään (8.7.) siinä puoli yhden maissa.
Tulitko itse räsällä vastaan? Jos tulit niin luultavasti olin niin omissa ajatuksissani että en oo kyllä huomannut yhtään :D

Itse näin joskus viime viikolla punaisen pre-facelift combi RS:n, ajoi törnävän kohdassa kärjen suuntaan (Seinäjoella siis). En oo aiemmin punasta nähty ja sopi kyllä hyvin!
Mustalla yksilöllä tulee ajeltua. Pitää ruveta harjoittamaan jotain huitomista ratin takaa seuraavalla kerralla! ;D
Punaisia ei oo kyl tullu pongailtua liioin... Voisin kans kyl aatella et sopii mukavasti.
Ex-Octavia RS TFSI Combi 2oo8


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Tänään Oulaisissa  pari räsää parkissa, valkoinen hb xul-xxx ja sininen hb tui-xxx

Mahdollisesti omistajat konepäivillä käymässä?  ;)
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa Automated

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 140
    • Profiili
Kokkolan suntinsuun parkissa bongattu eilen iltasella musta farkku.
OCTAVIA Combi 2,0 TSI RS vm. 2010


Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
Seinäjoella MAX Mealin(entinen Rolls) parkissa näin eilen uuden valkoisen Fabia RS II Combin, rekkarin paikalla Rinta-Joupin lätkä ja siirtokilpilaput oli ikkunoissa. Ekana tuli mieleen että tonttiin se pitäis ainakin saada :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2010, 03:47:47 ip kirjoittanut betamax »


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Tänään kahen aikoihin Kaijonharjussa Oulussa tuli FL combi räsä vastaan. Motarilla musta 2-koppanen ja vielä 8-tiellä haaransillan etelä puolella oisko ollu valkonen 2koppanen combi.
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa teppo

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 49
    • Profiili
ronny ?bongattu hyvinkäällä rossi radan vierestä itse oltiin prätkillä.


Poissa Ronny

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 27
  • B6 quattro BSR
    • Profiili
ronny ?bongattu hyvinkäällä rossi radan vierestä itse oltiin prätkillä.

En ollu paikalla.. melko uimaranta / metsäliitto voittosesti menny lähiviikot keleistä johtuen.  :)


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Tänään Ylivieskasta Oulaisiin ajeli musta FL räsä perässä. Ei saanu karistettua :D
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa Xavier

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 50
  • Jarrr, where's mi gold!
    • Profiili
Sunnutaina Hämeenkyrön kohdilla 3-tiellä joku veti mustalla Combi-RäSällä isohkoa venettä perässään etelän suuntaan - itte olin matkalla kohti pohjoista.
Maski oli mallia Black-on-Black, muita tuntomerkkejä en kerenny siinä liikkeessä bongaamaan ku piti itte väistää omalla kaistalla madellutta mopoautoa.  ;D

Samalla matkalla/tiellä ajeli vastaan myös hopeinen FL Combi-RäSä kohti etelää - jossain siinä Parkanon ja Jalasjärven välillä. Oli ittelle eka havainto FL'stä tällä värillä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2010, 09:49:35 ap kirjoittanut Xavier »
Ex-Octavia RS TFSI Combi 2oo8


Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
Näin myös hopeisen FL combi räsän vauhtiajoissa alueen sisäpuolella parkissa. Miksei kukaan ole ottanut keltaista? :p Itellä oli kyllä mielessä sekin.


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Musta RS Fabia tuli vastaan eilen (lauantaina) Jyväskylässä Hannikaisenkadulla, suunnilleen siinä ABC:n kylmäaseman kohdalla. Olin menossa poispäin keskustasta ja tämä musta yksilö siis lipui kohti keskustaa. Hidastin oikein vielä siinä kohdalla ja morotettiin toisiamme ja jatkettiin matkaa ;D
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa kanada

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 79
    • Profiili
Parkkeeraako joku foorumilla pyörivä mustaa RS Fabiaa Konalassa Hankasuontien alkupäässä? On viime päivinä näkynyt useampaankin otteeseen kyseinen auto tuolla paikalla.


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Eilen 11.8 Kävin pohojanmaan kierroksen heittämässä. Kauhavalla bongattu 2-koppanen musta hb. Hopea 1-koppanen tuli vastaan olikohan ku lähin Seinäjokea kohti ja kolmas bongaus Alajärvellä keltanen 1-koppanen oli jonku huoltoliikkeen pihassa?!
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
Klo. 19:04 Seinäjoki - Ylistaro välillä Halkosaaresta hieman Seinäjoelle päin musta II koppanen ocu rs combi ja oli reilusti käsi ylhäällä, itse hokasin vasta kohdalla enkä ehtinyt kuin sormia heilauttaa :D Oliko foorumilaisia?


Poissa Xavier

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 50
  • Jarrr, where's mi gold!
    • Profiili
Klo. 19:04 Seinäjoki - Ylistaro välillä Halkosaaresta hieman Seinäjoelle päin musta II koppanen ocu rs combi ja oli reilusti käsi ylhäällä, itse hokasin vasta kohdalla enkä ehtinyt kuin sormia heilauttaa :D Oliko foorumilaisia?
Guilty as charged! Ajattelin että otetaan se morjestaminen ny oikeen kunnolla olkapäästä lähtien, niin ei pitääsi jäädä jossittelun varaa.  ;D
Ex-Octavia RS TFSI Combi 2oo8