vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Bongaa vRS

Petteri · 1264 · 726673

Poissa Oskari

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 134
  • 1u2 rs -04
    • Profiili
Viikon ollut koulutuksessa Espoossa, viitsi edes alkaa luettelemaan montako vRS:ää on näkynyt :D No jos faceliftit lasketaan niin kaks mustaa sedania, yksi musta farkku ja yksi sininen farkku. Ei "onneksi" ole valkoisia näkynyt, varsinkaan sitä sinisillä vilkuilla varustettua ;D

Mä näin yks päivä sinisen mk2 RS hb tummilla laseilla. Lisävaloina toimi taustapeilin kohdassa oleva punainen ja maskin takana siniset valot. Varmaan rele reistasi kun ne niin välkky  ;D


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Lainaus
Ei "onneksi" ole valkoisia näkynyt, varsinkaan sitä sinisillä vilkuilla varustettua
Joo, ei ne vilkuilla varustetut RS:t oo valkoisia eikä ne vilkut oo näkyvissä. ;)
Ainakin sininen, punainen, harmaa ja musta ('siviili')poliisi RS on tullu vuosien aikana bongattua.


Poissa Kri

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 414
    • Profiili
Lainaus
Ei "onneksi" ole valkoisia näkynyt, varsinkaan sitä sinisillä vilkuilla varustettua
Joo, ei ne vilkuilla varustetut RS:t oo valkoisia eikä ne vilkut oo näkyvissä. ;)
Ainakin sininen, punainen, harmaa ja musta ('siviili')poliisi RS on tullu vuosien aikana bongattua.
Kyllä muuten on niitä valkosiakin joissa ne vilkut on ihan katolla. Ainakin yksi FL on tullut bongattua. ;)


Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
Lähinnä niitä maskin takana olevia juuri tarkoitinkin, mutta tosiaan jossain tv-ohjelmassa (oisko ollu poliisi-tv tms.) näkyi myös valkoinen FL räsä jossa oli katolla vilkut.

Takaisin Seinäjoelle ajellessa tuli vastaan yksi musta farkku ja kaksi harmaata farkkua, FL:iä siis :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2010, 10:15:04 ip kirjoittanut betamax »


Poissa Xavier

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 50
  • Jarrr, where's mi gold!
    • Profiili
Lähinnä niitä maskin takana olevia juuri tarkoitinkin, mutta tosiaan jossain tv-ohjelmassa (oisko ollu poliisi-tv tms.) näkyi myös valkoinen FL räsä jossa oli katolla vilkut.

Voin vahvistaa et kyseessä on ollu Poliisi-TV missä tuo FL on esittäytyny vilkut katolla.  :)
Lisätään tähän samaan viä et perjantaina bongattu hopeinen Combi RS (II) Kauhajoen Topeekalla parkissa.
Ex-Octavia RS TFSI Combi 2oo8


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Oho, tää oli uutta tietoa. No jopas on virkavallalla määrärahoja... :)
Tänään bongattu Porvoossa musta RS siviilimallisena, pysäytteli rekkoja teollisuusalueella.


Poissa Tuppee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 25
    • Profiili
Tänään 10 jälkee nurmos liikuntahallin kohralla sininen ocu mk2!


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Tänään noin klo 16.30 tuli tuossa Kangasniemen ja Lievestuoreen välillä vastaan musta RS Fabia I menossa kohti Mikkeliä, olin itse taas kullanruskealla rekalla ja näytin peukkua ko. auton kuljettajalle ;D
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa Xavier

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 50
  • Jarrr, where's mi gold!
    • Profiili
Tänään tuossa 9 jälkeen aamulla Tanelinrannassa siinä Kuortaneentien ja Penttiläntien liikenneympäröiden välissä huristi vastaan Hopeinen HB RäSä.
Ex-Octavia RS TFSI Combi 2oo8


Poissa Xavier

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 50
  • Jarrr, where's mi gold!
    • Profiili
Piti käydä tänään paikallisessa Skoda-myymälässä - ihan vaan varaosa-asioilla - niin siä odotteli luovutusta uusi punainen Octavia Combi RS. Pisteet tällekin värille! Nahkajakkarat näytti todella hyviltä, mut harmi vaan että ovet oli säpissä niin ei päässy haistelemaan uuden Octavian hajua! ;D Kattotaan löytääkö omistaja tiensä foorumille.
Ex-Octavia RS TFSI Combi 2oo8


Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
Ja minä oon niin toivonu ettei tännepäi tulis enempää näitä uusia ennenku ehdin myydä oman pois :D Sininen farkku tulee melkee joka päivä vastaan (tuli juttusille Makuunissa kun oli juuri tilannut räsänsä eikä ollut vielä nähnyt kuin tuon mun oman) ja mustan hb:n oon pari kertaa nähny.

Pitääpä käydä huomenna itsekkin kyyläämässä :D Oliko farkku?


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Oulaisissa musta FL combi. Kyllä se tuo musta väri sopii tuohon FL:iin pirun hyvin! :P
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa betamax

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 212
  • ex. facelift vRS TDI -09
    • Profiili
Täysin samanlainen ku oma eli valkoinen FL combi tuli Seinäjoki - Rengonkylä välillä vastaan noin klo 14.40. Ei taida täälä kirjoitella?


Poissa Jukka

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 748
  • Aivan vakio bensakone
    • Profiili
Kri taisi mennä tänään (20.10) aamulla Lahden motarilla Jpää - Kerava välillä n. klo 8 aikoihin?  ::)


Poissa Kri

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 414
    • Profiili
^tunnustan. Ja vielä silmät ummessa  :P