vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Bongaa vRS

Petteri · 1264 · 726212

Poissa nikob

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 574
  • Fabia RS Combi Race Blue -11 & RS230 Steel Grey
    • Profiili
Tampereella näkee kans päivittäin ajellessaan RS Skoodia.
Meikää voi myös bongata treen suunnalla.
VRS


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
Keuruull nähty musta farkku 2 koppanen rs. Uudella skodan merkillä varustettu takakontti. ite ajelin raceblue farkku rs.
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa Jahuu

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 12
  • Octavia II vRS 2.0 TFSi / Golf IV 1.9Tdi 4motion
    • Profiili
Tänään Kuopion Prisman pihalla tuplat eli mustat pre FL farkku ja FL hb vRs Ocu melkein vierekkäin parkissa A-katsastuksen viereisellä P alueella. Savilahden kadulla ehkä ensimmäinen itse livenä näkemäni Ocu III vRs hb:nä - musta sekin. Farkkuina noita useampiakin jo näkyy pyörivän, yksi on kaverillakin...  :-\


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Tänään tuli kasa mustia vRS:siä vastaan:

- noin klo 10 Siilinjärvellä mk1 Fabia vRS, musta
- muutama tunti sen jälkeen 9 tiellä, vähän ennen Jari Pekkaa mk1 Octavia vRS, myöskin musta
- toinenkin musta mk1 Octavia vRS tuli vähän ennen Vaajakosken ABC:tä ja sitten yksi musta fl farmari Octavia vRS tuli Vaajakoskella liikenneympyröiden välissä vastaan

Muitakin tuli varmasti vastaan, mutta havainnot noista meni kuskilla perille saakka :)


Poissa jab85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 24
    • Profiili
Tänään tuli kasa mustia vRS:siä vastaan:

- noin klo 10 Siilinjärvellä mk1 Fabia vRS, musta
- muutama tunti sen jälkeen 9 tiellä, vähän ennen Jari Pekkaa mk1 Octavia vRS, myöskin musta
- toinenkin musta mk1 Octavia vRS tuli vähän ennen Vaajakosken ABC:tä ja sitten yksi musta fl farmari Octavia vRS tuli Vaajakoskella liikenneympyröiden välissä vastaan

Muitakin tuli varmasti vastaan, mutta havainnot noista meni kuskilla perille saakka :)



Tuo musta fabia mk1 vRS taitaa olla se toinen näistä kahdesta mustasta mk1:sestä mikä täällä Nilsiä-Kuopio-siilinjärvi akselilla pyörii, itellä toinen. En ainakaan tiedä et ois muita mustia täällä suunnalla,ajeltiinkiin tän toisen kanssa tossa yks päivä siilissä vähän matkaa peräkkäin :D
Skoda Fabia "wannabe" RS -07 +Volvo s40 t4-98


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
Tänään illalla st1 siwan parkkipaikalle musta 2ocu rs sedan.
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
9:15 Siilinjärvi-nilsiä välil musta fabia jossa oli kokonaan musta maski tuli vastaan :). itse peugeotin pakettiauto kyydissä :)
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa jab85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 24
    • Profiili
9:15 Siilinjärvi-nilsiä välil musta fabia jossa oli kokonaan musta maski tuli vastaan :). itse peugeotin pakettiauto kyydissä :)



Kuitti tähän, töihin olin körryytelemässä :)
Skoda Fabia "wannabe" RS -07 +Volvo s40 t4-98


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
Niin mä vähä ajattelinki :). siisti kärry :)
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa jab85

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 24
    • Profiili
Niin mä vähä ajattelinki :). siisti kärry :)



Kiitos! Madaltaa vaan pitäisi puol metriä  ;D
Skoda Fabia "wannabe" RS -07 +Volvo s40 t4-98


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Tänään tuli Siilinjärven S-marketin parkkihalliin RacinGreen MK3 Octavia Combi. Itse ajoin juuri parkkihallista ulospäin...
Bad company corrupts


Poissa nikob

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 574
  • Fabia RS Combi Race Blue -11 & RS230 Steel Grey
    • Profiili
Eilen bongattu Pirkkalassa HB Räsä, sininen oli ja alla isot kultaiset vanteet, upealta näytti!
Liekö jonku foorumilaisen? Itse olin mönkijällä liikenteessä.
VRS


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Tänään tuli vastaan Lieksa-Eno välillä mustat pre-fl farmari ja fl hb noin puoli ysin paikkeilla aamulla.

Sitten noin klo 13.20 tuli kt73:lla Kontiomehun lähettyvillä keltainen pre-fl farmari, jonka kuljettaja pääsi osallistumaan sosiaaliseen kokeiluun. Kyseinen kuljettaja ei moikannut takaisin, pitää jatkaa kokeilua... ;)


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Tänään taas bongasin Lieksassa punainen farmari fl Octavia RS. Tänä keväänä bongaillut sen useamman kerran. Pyöriiköhän omistaja täällä foorumilla?


Poissa hardude

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 170
    • Profiili
Onko foorumilaisia hän jonka kanssa oltiin viimeviikolla turkin sateissa sekä auringon paahteessa? tikkakoskella lentoasemalla melkein vieressä 1 koppanen musta varmari ocu
Skoda octavia rs 1.8T -02