vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Bongaa vRS

Petteri · 1264 · 726111

Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
Tänään 19.30-22.00 ajan välisenä aikana keuruu-jyväskylä-kuopio välillä tuli 8 eri rs vastaan. Oliko kukaan foorumilainen joka vastaan tuli? 60km ennen kuopio ajeltii raceblue värisen farkun perässä kuopion motarille asti oliko foorumilta? itellä siis 06 rs combi farkku raceblue värityksellä.
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Tulikos joku vastaan valkosella fabialla ilta ysin maissa 25 tiellä kolmostien kohdalla, siinä apaut ketupesän nurkilla
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Spoonie

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 869
    • Profiili
Kuka tuli mua vastaan virkatien ja pakkalantien risteyksessä tänään aamulla. Taisit näyttää peukkuakin ja mä yritin nostaa lapasta nopeesti pystyyn. ;D
Audi A4 2.0TFSI Quattro S-tronic
Ford S-Max 2,0 TDCi EcoBlue 190hv A8 AWD ST-Line


Poissa Klasu81

  • Administrator
  • Apukuski
  • *****
    • Viestejä: 400
  • Skoda Octavia Combi vRS 2.0 TSI -14
    • Profiili
Vaikka onkin eri merkistä kyse niin laitanpa bongauksen kuitenkin...
Äskettäin (klo 17.xx) bongattu Dalgor_ ja reilusti madallettu Seat Hannikaisenkadun ja Kilpisenkadun valoissa.
Itse olin jalkaisin liikkeellä ja työntelin tuplahyökkäysvaunuja... ::)
Bad company corrupts


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
tänään nilsiästä nurmekseen päin tuli vastaan musta rs farkku. ite olin harmaalla pakettiautolla liikenteessä noin kello 14.20
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
nummelassa bongattu keltainen ocu, suoraan pakasta vedetyllä pohjamaalin värisellä etupuskurilla  :o
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa sokota

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 38
    • Profiili
Olikohan foorumilaisia kuka tuli tänään jossain laukaan kohilla vastaan matalalla sinisellä farkku räsällä nostaen kättä? Itse ajoin sinisellä räsällä myöskin  ;D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2014, 11:21:46 ip kirjoittanut sokota »


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
ite kyllä ajelin eilen kuopiosta keuruulle ja itellä sininen farkku rs jossa merkitön etumaski. en kyl nostanut kättä mutta useampi rs tuli vastaan. Tuliko mihinkä aikaa vastaa? :)
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa sokota

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 38
    • Profiili
ite kyllä ajelin eilen kuopiosta keuruulle ja itellä sininen farkku rs jossa merkitön etumaski. en kyl nostanut kättä mutta useampi rs tuli vastaan. Tuliko mihinkä aikaa vastaa? :)

Tais olla joskus klo 18.00 aikoihin. Emäntä vaan kysy että kuka se oli kun nosti kättä :D


Poissa kt4v6

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
    • Profiili
aa okei. ei tainnut olla minä sitten kun ite tais olla joskus 4-5 aikaan :) ei oo kauheesti rs kuskit kättä nostellut kun on kohalle osunu :D
Skoda octavia rs 06- TFSI.


Poissa jaska74

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 739
    • Profiili
Ykköstien kulta-grillillä espoossa kakkos ocu farkku, kullan värinen, milotecin leditakavaloilla ja maski kadoksisssa kokonaan
Audi A3 2.0 tfsi quattro
Vcds @ nummela


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Vaikka onkin eri merkistä kyse niin laitanpa bongauksen kuitenkin...
Äskettäin (klo 17.xx) bongattu Dalgor_ ja reilusti madallettu Seat Hannikaisenkadun ja Kilpisenkadun valoissa.
Itse olin jalkaisin liikkeellä ja työntelin tuplahyökkäysvaunuja... ::)

Jaahas, olisit huitonut vaan kovasti niin olisin ehkä huomannutkin ;D
Taisi olla vielä katsastusvanteilla ja itse asiassa katsastuskorkeudessa tuossa vaiheessa :'(
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa Erno

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 744
    • Profiili
Bongattu race blue combi pre-fl 9.8.2014 noin klo 13.30 Outokummun paikkeilla 9-tiellä. Itse olin palaamassa Kuopio Triathlonista äärimmäisen paskaisella autolla.


Poissa pyry_

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 88
  • Skoda Fabia Rs -06
    • Profiili
Täällä Espoossa pyörii ihan julmetusti RS:siä. Muutamia tuunattujakin ocuja nähnyt mutta ei ole ainakaa vrsclubin kilventaustoja ollu kellää..
Skoda Fabia RS -06


Poissa ull3

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 1
    • Profiili
Itse ajelen 2010 raceblue RS oculla Espoon Saunalahti-Kaitaa/Suomenoja-Tapiola akselilla ja nimenomaan Länsiväylällä näkee RS fabiaa ja ocua.
Itselläni (vielä) Bilian kilventeline takana ja mattamustat orkkisvanteet jos joku on sattunut minut näkemään.