vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Bongaa vRS

Petteri · 1264 · 725775

Poissa Lasse25

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Octavia RS TDI CR
    • Profiili
Saattaapi olla mun serkku, joka ajeli kyseisellä kiesillä. Ei ole RS-mallinen vaikkakin hirvikolarin seurauksena vaihdatti uuden keulan, joka on siis RS:n keula. On kuulemma laittanut myös jonkun spoilerin taakse. Auto on normaalista 1,9 TDI:stä "hieman viritelty" malli. Olen sillä pari kertaa ajanut ja täytyy sanoa että tehoa on mutta ajo-ominaisuudet eivät vielä ihan ole samalla tasolla verrattuna tehoihin.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Löytyisköhän jostain kuvia tuosta autosta? Vaikutti ihan siistiltä tai niinkuin Idols-tuomari Patric Sarin sanois: "Mä diGGasin"  8)


Poissa Lasse25

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Octavia RS TDI CR
    • Profiili
Itselläni ei tällä hetkellä ole yhtään kuvaa kyseisestä autosta, enkä tähän hätään niitä netistäkään löytänyt.. Luulisin ettei niitä sinne ole pistetykään. Voin seuraavan kerran auton nähdessäni ottaa pari kuvaa ja pistää näkyviin.


Taavi

  • Vieras
Oliks joku foorumilaisista tänään Kangasalan kulmilla tossa kolmen aikaan pysäytetty hopeisen siviili RäSän toimesta?

Olin ite matkalla Turkuun ja sattumoisin silmiin pisti ku tien poskessa oli BlueRace ocu ja perässä toinen. Toivottavasti ei tullu isoa tikettiä  ;)


Poissa KariT

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 232
    • Profiili
Tuntuu siltä että joka toinen pirssi on RS. Ihan sama missä käy niin aina jostain kulman takaa ilmestyy RS 8) Pieksämäellä on kolme mun auton lisäksi tiedossa ja Mikkelissä, missä käyn töissä niitä useita....Muutkin huomannu miten hyvä auto on kyseessä ;D


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Muutkin huomannu miten hyvä auto on kyseessä ;D

Ja mikä vielä varmaan enemmän vaikuttaa ton ostopäätöksen tekemiseen jos sporttia haluaa niin hinta. Eli on halpa kärry. Jos vertaa vaikka Audiin!


Poissa Ronny

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 27
  • B6 quattro BSR
    • Profiili
Kotipihalla bongattu tällänen. Ollut mulla nyt lauantaista saakka, ja toistaseksi mukava peli ajella. Samalla varovainen EKA postaus foorumille, aikasemmin vaikutin tuolla MitsuClubin puolella, aikasempi auto oli farkku Lanceri -06, kaks litrasella pannulla. Toistaiseksi Ocu on vakio, ja talven yli semmosena pysyykin, kevveemmällä sitte säädettävää alustaa, palloa, ja pikku päivitystä tekniikan puolellekkin. =)


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Aika jännä homma toi varustelutaso  ??? Ei mulla ainakaan tietääkseni ole neljää airbagia (vähäks hävettää jos onkin), ESP:tä eikä xenoneita?
Myöskin noi kulutuslukemat tuntuu älyttömän pieniltä. Nyt on kyllä tainnut löytyä oikein helmi 8)


Taavi

  • Vieras
Kaikki on ollu saatavilla myös uutena suomeen tuotuihin autoihin. ESP:n lisähinta oli muistaakseni 1800€ luokkaa Xenonit 800€  8)

Mullakin on omassa (2003) vain kaksi turvatyynyy, mut xenonit löytyy  ;D

Eikä toi kulutuskaan ihmeellinen ole  :D mulla menee samoilla linjoilla. Joskus jopa pienemmällä ::)


Poissa Vili

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
  • Octavia RS -02
    • Profiili
Aika jännä homma toi varustelutaso  ??? Ei mulla ainakaan tietääkseni ole neljää airbagia (vähäks hävettää jos onkin), ESP:tä eikä xenoneita?
Myöskin noi kulutuslukemat tuntuu älyttömän pieniltä. Nyt on kyllä tainnut löytyä oikein helmi 8)

Ei löydy ratista ,apukuskilta ja etujakkaroista?4 niistä mun lyhkäsen matikan mukaan tulee  :)


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Nyt taas ehkä hävettää mutta mun mielestä mulla on vaan ratissa ja apparin puolella  ???
Taavi, Sampza, mites teillä on?


Poissa Vili

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
  • Octavia RS -02
    • Profiili
Käys ny kattomas etujakkaran sivusta , varmasti siellä lukee airbag


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Käys ny kattomas etujakkaran sivusta , varmasti siellä lukee airbag

Täytyy huomenna katsoa kun aamulla lähtee. Ihme etten ole kahteen vuoteen huomannut moisia merkintöjä. Joskus muistaakseni katsonutkin. Mikä kärry sulla Vili on tarkalleen?


Poissa Vili

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
  • Octavia RS -02
    • Profiili
Käys ny kattomas etujakkaran sivusta , varmasti siellä lukee airbag

Täytyy huomenna katsoa kun aamulla lähtee. Ihme etten ole kahteen vuoteen huomannut moisia merkintöjä. Joskus muistaakseni katsonutkin. Mikä kärry sulla Vili on tarkalleen?

Octavia RS -02vm


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Kaikki on ollu saatavilla myös uutena suomeen tuotuihin autoihin. ESP:n lisähinta oli muistaakseni 1800€ luokkaa Xenonit 800€  8)

Mullakin on omassa (2003) vain kaksi turvatyynyy, mut xenonit löytyy  ;D

Eikä toi kulutuskaan ihmeellinen ole  :D mulla menee samoilla linjoilla. Joskus jopa pienemmällä ::)

Vastasitkin näköjään. Enpä huomannut. Mulla on siis todella karsittu auto joka kaikenlisäksi syö löpöö näköjään keskimääräistä enemmän. Tosin pysyy ihan luvatuissa luvuissa.