vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Bongaa vRS

Petteri · 1264 · 725674

Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
Nyt taas ehkä hävettää mutta mun mielestä mulla on vaan ratissa ja apparin puolella  ???
Taavi, Sampza, mites teillä on?

mulla on vaan ratissa ja apukuskin puolella. ei oo muita :) hyvä vaan ni ei oo ylimääräistä painoo :D
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Taavi

  • Vieras
Lainaus
mulla on vaan ratissa ja apukuskin puolella

Sama täällä.

Mut saksan maalla ei lisävarusteet maksa läheskään yhtäpaljon ku suomes. Siks niissä on yleensä parempi varustelu ku vastaavassa mallissa suomessa  :(


Poissa Ronny

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 27
  • B6 quattro BSR
    • Profiili
Lainaus
mulla on vaan ratissa ja apukuskin puolella

Sama täällä.

Mut saksan maalla ei lisävarusteet maksa läheskään yhtäpaljon ku suomes. Siks niissä on yleensä parempi varustelu ku vastaavassa mallissa suomessa  :(

Hah, joo.. on kyllä kaikki tilpehöörit aasta ööhön, ja sitte on KASETTISOITIN!  ;D

Sikäli ei kylläkään ahista koska uus on tilattu, mut aavistuksen ihmetytti kylläkin..


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Ettei tää menis ihan täysin Ocu ykkösen varustekeskusteluksi...

Työpaikan parkkiksella Kilpilahdessa bongattu valkoinen farkku RS Ocu 2. Maski oli erikoinen, etupuskurin alamuoveja vissiin vaihdettu tai maalattu ja takaspoilerikin vaihdettu.
Foorumilaisia?


Poissa hana79

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 240
    • Profiili
Donitsin RäSä bongattu Prisman parkkiksella tänään...
I´m not as think as you confused I am.
2xRäSä(ex), Fabia 1.4 HB Sport


Taavi

  • Vieras
Eilen 8.11 tuli vastaan Savonlinnassa keltainen ykköskoppanen farkku. Ite olin liikenteessä firman focuksella... :-[


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Kuka mahtoi ajella tänään illalla mustalla Fabia RS:llä Tuusulan motarilla. Clubitarrat oli ikkunoissa. Moikattiin kun menin ohi, muistaakseni siinä Shellin kohdalla.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2008, 09:45:11 ip kirjoittanut L.A.T.E. »


Poissa aqend

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 10
    • Profiili
Moo  O!

Minähän se siellä ajelin.  :D Oli sen vertta komee sää ni oli pakko lähtee vähä ulkoilee  ::) tai sit ei...

Kuveja: > http://aqend.1g.fi/kuvat/menopelit/Faabiot/


Poissa Andy´s

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 90
  • Ocu II rs tfsi -2008-
    • Profiili
Ketäs oli tänää parkkeerannu sinisen rs ocun jumbos mun valkosen vieree???oli klupin tarra takalasis ;)


Poissa Ilves

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 57
  • Ahdin määrää tahdin
    • Profiili
Eilen illal n.klo 20.00 Shell mäntynummi... Hopeinen mkII farkku


Poissa kirk

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 99
  • Octavia RS I
    • Profiili
Tänä aamuna Mechelininkadulla ennen Porkkalankadun siltaa n. 06:55 bongattu hopeinen Ocu RS 1 jossa korkeampi takasiipi ja vRS logo siirretty keskelle. Ikkunoissa taisi myös olla tummennukset. Tunnistaako kukaan? :)


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Tänä aamuna Mechelininkadulla ennen Porkkalankadun siltaa n. 06:55 bongattu hopeinen Ocu RS 1 jossa korkeampi takasiipi ja vRS logo siirretty keskelle. Ikkunoissa taisi myös olla tummennukset. Tunnistaako kukaan? :)

Oon nähny tuon saman ocun samoilla kulmilla. Laitoin siitä muistaakseni joskus tähän samaan aiheeseen eikä ainakaan vastattu. Ei taida kuski tietää tästä foorumista??


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Oliskohan...
Tämä topicci, sivulla 6, nimimerkillä RS2, ajoi vissiin tuolla teidän bongaamalla hopeisella ykkös RS:llä pientä kisaa mun kanssa.


Poissa jaripetteri

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 342
  • TFSi Combi -08
    • Profiili
    • OBD.fi
Tänä aamuna Kalevan uimahallilta lähti musta HB kakkos RäSä vierestä, mahtaako olla clubilaisia? Taitaa olla samat harrastukset nuorimmaisten kanssa.


mettala

  • Vieras
Perjantaina tuli pari kertaa Järvenpäässä vastaan tosi matala ocu II  rs combi vastaan  :o Väri musta ja upeet pyörät kromireunoilla oli alla :P oisko ollu miloteccikin keulalla?

Ite oltiin liikkeellä mustal -08 rs combil jossa milotecci kans keulal :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2008, 01:00:35 ip kirjoittanut mettala »