vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Bongaa vRS

Petteri · 1264 · 725679

markII

  • Vieras
Muutamana aamuna bongattu Porin linkkariasemalla punainen Fabia RS.


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
Perjantaina tuli pari kertaa Järvenpäässä vastaan tosi matala ocu II  rs combi vastaan  :o Väri musta ja upeet pyörät kromireunoilla oli alla :P oisko ollu miloteccikin keulalla?

Ite oltiin liikkeellä mustal -08 rs combil jossa milotecci kans keulal :)

Perjantaina mun oku pyöri kyllä Järvenpäässä. Tosin orkkisvanteilla ja keulalla, mutta kai joku tota vois matalaks sanoa. :)
Typo sinne, toinen tänne...


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Ei oo Petterin Ocu.
Itekin bongannu tuon farkun muutamia kertoja kesästä lähtien.


mettala

  • Vieras
Perjantaina tuli pari kertaa Järvenpäässä vastaan tosi matala ocu II  rs combi vastaan  :o Väri musta ja upeet pyörät kromireunoilla oli alla :P oisko ollu miloteccikin keulalla?

Ite oltiin liikkeellä mustal -08 rs combil jossa milotecci kans keulal :)

Perjantaina mun oku pyöri kyllä Järvenpäässä. Tosin orkkisvanteilla ja keulalla, mutta kai joku tota vois matalaks sanoa. :)

Mä mietinkin, oisko ollu petteri, mutta vanteet ei täsmänny. Oonki ihmetelly, kun ei oo koskaan sun mobiili tullu vastaan. Tosi nätti on ja voin vahvistaa sen olevan matala, mitä kuvista kattelin. Meil on tosissaan kans musta TDi DSG combi + milotecin ylempi maski ja näin talvella pyörii 16" alla. Kesäset oli noi 18" zenithit. Auto on vakioalustalla  :-[   Käyttäjäntunnus olkoon isän ja pojan yhteinen :D jompikumpi sitä räsää todenäkösesti ajeluttaa jos jossai on näkyäkseen.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Kukas ajeli eilen illalla klo.20 keltaisella hieman tuunatulla räsällä Helsingin Mechelininkadulla Hietaniemen kohdalla?


Mine

  • Vieras
Tuli oltua jouluviikkoi levillä, ja samaan aikaan joku oli sinisellä farmarilla liikenteessä. Joku foorumilainen?


Poissa andy

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 43
  • Octavia RS TSI
    • Profiili
Eilen tuli nähtyä Hanan hopeinen RäSä Kuusaan puolella Koti-idean risteyksessä menossa takaisin Kouvolaan. Perässä näytti menevän sininen farmari Räsä. Itse olin kääntymässä kyseiselle kauppa-alueelle.

Hanan auto nähty myös ennen Joulua Pohjola-talon viereisellä parkkialueella.

Kouvolassa, Tornionmäessä tulee nähtyä paria sinistä ja yhtä punaista Räsää. Sininen HB asustaa samalla tiellä ja farkku vähän kauempana. Punainen HB majaillut Kärkitarvikkeen (vai mikä se nyt oli) takapihalla.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2009, 03:42:10 ip kirjoittanut andy »


Poissa Andy´s

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 90
  • Ocu II rs tfsi -2008-
    • Profiili
Ketäs oli parkissa vallikalliossa(espoo)porarinkadulla..oli klubin tarrat takalaseis..


Poissa Lasse25

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Octavia RS TDI CR
    • Profiili
Ketäs oli parkissa vallikalliossa(espoo)porarinkadulla..oli klubin tarrat takalaseis..

Minä olin serkkua moikkaamassa siinä rakennustyömaalla. Hyvin löytyi tilaa pysähtyä toisen RS:n vierestä.  :)
Siitä muistaakseni ajoikin ohi vielä yksi samanlainen.. Oliko kenties sinun autosi se parkissa oleva valkoinen?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2009, 10:43:29 ap kirjoittanut Lasse25 »


Poissa audioman

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 46
  • Octavia RS TDI CR HB
    • Profiili
Kuvittelin, että valkoinen RS HB olisi ajopeli, jota ei ihan joka päivä näe... Ja katin kontit, Pitäjänmäessä näyttää säännöllisesti parkkeeraavan kadunvarressa toinen samanlainen ihan duunipaikan portinpielessä. Pakko hyväksyä se tosiasia, että en ole ainoa, jolla on hyvä maku auton suhteen  :D


Poissa Andy´s

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 90
  • Ocu II rs tfsi -2008-
    • Profiili
Ketäs oli parkissa vallikalliossa(espoo)porarinkadulla..oli klubin tarrat takalaseis..

Minä olin serkkua moikkaamassa siinä rakennustyömaalla. Hyvin löytyi tilaa pysähtyä toisen RS:n vierestä.  :)
Siitä muistaakseni ajoikin ohi vielä yksi samanlainen.. Oliko kenties sinun autosi se parkissa oleva valkoinen?

Jep munhan se oli ;) meinasin tulla morjestaa mut alko ujostuttaa ;D ei vaiskaa piti alkaa painaa hommia taas :)


Poissa Lasse25

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Octavia RS TDI CR
    • Profiili

Jep munhan se oli ;) meinasin tulla morjestaa mut alko ujostuttaa ;D ei vaiskaa piti alkaa painaa hommia taas :)

Kävin perjantaina uudelleen siellä työmaalla ja serkkuni kertoi mitä sen valkoisen RS:n kuski tekee. Hieno työkalu sulla.  8)


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Onkos teillä vallikalliossa pyörivillä RS-kuskeilla tarroja ikkunoissa, tai mitään muita erityistuntomerkkejä? Asun siinä ihan vieressä eli joka päivä siinä tulee pyörittyä tuolla meikäläisen I-kopalla jossa on tarrat sivulaseissa. Meinaan kun siinä leppävaaran nurkilla pyörii aivan älyttömästi RS-kuskeja niin tunnistais jos on jäseniä.


Poissa Lasse25

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Octavia RS TDI CR
    • Profiili
Onkos teillä vallikalliossa pyörivillä RS-kuskeilla tarroja ikkunoissa, tai mitään muita erityistuntomerkkejä? Asun siinä ihan vieressä eli joka päivä siinä tulee pyörittyä tuolla meikäläisen I-kopalla jossa on tarrat sivulaseissa. Meinaan kun siinä leppävaaran nurkilla pyörii aivan älyttömästi RS-kuskeja niin tunnistais jos on jäseniä.

Mulla on tarrat laseissa mutta en  vakituisesti pyöri siellä Vallikalliossa. Olin vain käymässä pääkaupunkiseudulla ja samalla reissulla kävin serkkua moikkaamassa työpaikallaan.


Poissa Andy´s

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 90
  • Ocu II rs tfsi -2008-
    • Profiili
Onkos teillä vallikalliossa pyörivillä RS-kuskeilla tarroja ikkunoissa, tai mitään muita erityistuntomerkkejä? Asun siinä ihan vieressä eli joka päivä siinä tulee pyörittyä tuolla meikäläisen I-kopalla jossa on tarrat sivulaseissa. Meinaan kun siinä leppävaaran nurkilla pyörii aivan älyttömästi RS-kuskeja niin tunnistais jos on jäseniä.

Työnpuolesta tulee pyörittyy espoo,helsinki,vantaa alueella.Riippuu aina mis on työmaat meillä :)