vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Bongaa vRS

Petteri · 1264 · 725808

Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning

Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Kenes keltaisen Fabia räsän vieressä tuli ajettua eilen illalla pitkä pätkä Helsingin Mannerheimintiellä? Fabiassa oli ainakin "Lexus"-valot ja etusäleikkö vaihdettu.

Samalla reissulla tuli Espoon Perkkaalla nähtyä I-ocu farkku räsä väriltään musta. Melkein tuli ajettua sitä kylkeen, ei voinut olla huomaamatta mua  ;D


Poissa Jukka

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 748
  • Aivan vakio bensakone
    • Profiili
L.A.T.E: Sinäkö ajelit eilen n. 20:15 aikaan Ruoholahdessa? Musta OCU-I vrsclubin tarrat ikkunoissa  :)

Itse olin jalan liikkeellä.


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
L.A.T.E: Sinäkö ajelit eilen n. 20:15 aikaan Ruoholahdessa? Musta OCU-I vrsclubin tarrat ikkunoissa  :)

Itse olin jalan liikkeellä.

Tunnustan  8)


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
tänään tuli ties monennen kerran hyvinkäällä Hopeinen 1-koppainen RS xenoneilla vastaan. aamulla n. klo 6.45 ja nainen oli ratissa. Tunnusta kuka oletkin sinut on nähty!
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Kauan on jo pitänyt kysyä sellaista, että keillä kaikilla pk-seudulla liikkuvilla clubilaisilla on tarrat ikkunoissa? Tarkoitan nyt Helsinkiä, Espoota ja Vantaata. Itse liikun päivittäin tuolla I-koppaisella oculla ,josta tarrat löytyy, Helsingissä ja Espoossa sekä satunnaisesti myös Vantaalla. Parin vuoden aikana olen bongannut "clubiauton" muistaakseni kahdesti, kerran Helsingissä ja kerran Vantaalla. Molemmat on ollu Fabioita.
Kuitenkin päivittäin tulee nähtyä useita, yllätys yllätys II-korin ocu räsiä, silloin tällöin Fabioita ja hyvin harvoin I-korin ocuja.


Poissa kirk

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 99
  • Octavia RS I
    • Profiili
Minulla on oikeassa takaikkunassa, mutta se ei näy kovin hyvin tummennuksien takia. Ei näy ajaessa.

Mustalla ykköskoppasella Oculla liikkeessä päivittäin Kirkkonummen ja Itä-Helsingin välillä.

Jotta näkyvyys paranisi, voitaisiin hankkia jotain tämänkaltaista: http://shop.briskoda.net/products/small-exterior-briskoda-net-sticker-silver

Ei rumenna autoa mielestäni oikeastaan yhtään, mutta näkyy riittävän hyvin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2009, 12:50:31 ip kirjoittanut kirk »


Poissa Pasi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 32
    • Profiili
Mulla löytyy tarra takalasin yläreunasta ja liikuskelen yleensä Tikkurilan (myös työpaikka) alueella.
Kombi CR RS -08


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
Minulla on oikeassa takaikkunassa, mutta se ei näy kovin hyvin tummennuksien takia. Ei näy ajaessa.

Mustalla ykköskoppasella Oculla liikkeessä päivittäin Kirkkonummen ja Itä-Helsingin välillä.

Jotta näkyvyys paranisi, voitaisiin hankkia jotain tämänkaltaista: http://shop.briskoda.net/products/small-exterior-briskoda-net-sticker-silver

Ei rumenna autoa mielestäni oikeastaan yhtään, mutta näkyy riittävän hyvin.

tommosta pientä tekstiä on aika vaikee havaita esim. jos kohtaa moottoritiellä toisen jäsenen auton, saati et tulee ihan tavan tiellä vastaan.
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa RS_OCUstin

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 311
  • Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Metal Grey
    • Profiili
Kyllä taas on tullut, hopeisi, punaisia, sinisiä ja mustia räsiä vastaan ja mennyt ohi :)
Vika tuli tänään perässä kun pujotin Magneetin rampita kehälle itään klo 1807. Lännestä tuli musta farkkuräsä lähelle puskinta :) Siinä ajeltiin perävilkkaa Kehän Nesteelle saakka jolloin hää meni ohi ZHV-XXX
Nuori nainen näytti oleen ratissa... No oli se 30v noin :D
Mulla oli kruisessa 85 ja ajelin ihan rauhassa :)

Hymyilytti ku 2 mustaa farkkua ajaa perävilikkaa :)

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1050663.html
Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Meta


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Illalla bonjattu musta Ocu I RS HB clubin tarralla Yliopistonkadulla Helsingissä. Olihan siinä rivissä muitakin sporttiautoja...uus M3 ja joku Porschen tuotos. ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2009, 02:29:54 ip kirjoittanut a.link »


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Illalla bonjattu musta Ocu I RS HB Yliopistonkadulla Helsingissä. Olihan siinä rivissä muitakin sporttiautoja...uus M3 ja joku Porschen tuotos. ;D
Eilen iltapäivällä tuli kyllä ajettua siinä Keskuskadulla ja Kaivokadulla mutta ei Yliopistonkadulla. Tais olla joku toinen I rs?


Poissa TPP

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 138
    • Profiili
Oulainen Rojdan pitserian eessä tänään n. klo. 14:30, musta Ocu II RS HB LHY-xxx.
Octavia RS TDi HB -07     


Poissa RS_OCUstin

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 311
  • Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Metal Grey
    • Profiili
aamupvllä työntelin helsingistä seinä-joe:lle. Enne hämistä pongasin sinisen farkun edessä, jarruvalon alla olleen klubitarran bongasin jo kaukaa.  Tyyräsin rinnalle ja hidastin ja nostettiin käsiä :) Cruise takaisin 125kmh ja etiäpäin. Sininen taisi olla lauantai ajelulla :) Sitten tuli parolan kohdalla vastaan toinen musta farkku, bling vanteilla ja tummilla laseilla. Päätkääntyivät kummallakin :) sitten ei tullutkaan räsiä vastaan :) huomenna takaisin kun on broidin varpajaisista selvitty. Nyt grillailua ja viskiä yms. Niin ja bongasinhan mä bugatti veyronin vähä ennen seinäjokea, oli aika makee :) tuli vastaan. Meinasin kääntyä perään mut totesin et turha se näillä 170hpllä on yrittää :) tais olla sveitsin kilvissä, broidi sano et joku lakeuksilta ois ostanut sellasen. Kuka tietää. Broidin kaveri oli kertonut. Pitää kysellä ku seki tulossa varapjaisiin. Z1A out
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 23, 2009, 04:09:45 ip kirjoittanut RS_OCUstin »

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1050663.html
Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Meta


Poissa Pasi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 32
    • Profiili
RS_OCUstin, minähän se sillä sinisellä olin perheen kanssa matelemassa kohti Lempäälää ja mökkiä.
Kombi CR RS -08