älkäähän nyt pelihousuja repikö...
mutta eikös talvirenkaiden tärkein ominaisuus ole sen pitokyky lumella ja jäällä ?
noiden takia tulee ne syksyllä heitettyä alle, muutenhan voisi ajella kesärenkailla kokoajan...
Kertokaa mikä ero on keski-euroopan ja pohjoismaiden kitkoilla ?
aivan huippukumi lukuunottaamatta jäätä
Onko se juuri tuo hyvä pito kuivalla ja märällä, jolloin huono pito jäällä ja lumella ?
Ja tuon ominaisuudenko takia siellä etelä-suomessa on täysi kaaos liikenteessä kun tulee vähän lunta ja tiet jäässä ?
Mulle riittäisi syyksi ostaa sellaiset kitkat/nastalliset renkaat, joissa on eritäin hyvä jäällä ja lumella pito, eikä niinkään paljon märällä/kuivalla ajo. Sitä katotaan sitten kesärenkaissa. Olkoon sitten sitä jäätä muutamana päivänä kuukaudesta talvella, turvallisuutta enemmän ajatellen.