vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Kytkin

Poissa Hammer

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 34
    • Profiili
Jaahas, missä vaiheessa porukoilla on tarvinnut alkaa kytkinremppaa suunnittelemaan? Omassa on mittarissa reilu 90t ja jostain syystä kynsi lipeää 2500 kiekan jälkeen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2008, 07:25:34 ip kirjoittanut Hammer »


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Milläs lailla se lipsuu kun musta tuntuu että täälläkin voisi olla kytkin kohta vaihtokuosissa?


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Uteliaana kysyn, että onko teitillä molemmilla viritetyt vehkeet?  ;)
Sillä vain, kun itselläni mittarissa nyt jo 93 tkm ja hyvin kytkin ottaa kiinni ja irrottaa (koputtaa puuta).  ;)
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Uteliaana kysyn, että onko teitillä molemmilla viritetyt vehkeet?  ;)
Sillä vain, kun itselläni mittarissa nyt jo 93 tkm ja hyvin kytkin ottaa kiinni ja irrottaa (koputtaa puuta).  ;)
No eipä tuo taida ihan "katulaillinenkaan" olla  ::)     Ajettu reilu 70donaa.


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
ajotyylikin rasittaa sitä kytkintä aika paljon. omalla ajettu 140tkm eikä tietoakaan kytkimen luistamisesta :) tosin mä ajan yleensä rauhallisesti ja kiihdytykset on ripeitä ni ei se kytkin rasitu sillä tavalla rankasti missään vaiheessa. kyllä, harrastan sporttista ajoa. ripeät kiihdytykset -> taloudellisempaa. testattu, koettu ja huomattu että octavialla ainakin kulutus pysyy hyvin aisoissa vaikka tekee ripeitä kiihdytyksiä, ei juurikaan näy kulutuksessa.
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa Hammer

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 34
    • Profiili
ajotyylikin rasittaa sitä kytkintä aika paljon. omalla ajettu 140tkm eikä tietoakaan kytkimen luistamisesta :) tosin mä ajan yleensä rauhallisesti ja kiihdytykset on ripeitä ni ei se kytkin rasitu sillä tavalla rankasti missään vaiheessa. kyllä, harrastan sporttista ajoa. ripeät kiihdytykset -> taloudellisempaa. testattu, koettu ja huomattu että octavialla ainakin kulutus pysyy hyvin aisoissa vaikka tekee ripeitä kiihdytyksiä, ei juurikaan näy kulutuksessa.


some lousy numbers... 192hv/277nm

Johtuiskohan se kytkimen luistamattomuus myös ripeissä kiihdytyksissä tuosta ;D


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
ajotyylikin rasittaa sitä kytkintä aika paljon. omalla ajettu 140tkm eikä tietoakaan kytkimen luistamisesta :) tosin mä ajan yleensä rauhallisesti ja kiihdytykset on ripeitä ni ei se kytkin rasitu sillä tavalla rankasti missään vaiheessa. kyllä, harrastan sporttista ajoa. ripeät kiihdytykset -> taloudellisempaa. testattu, koettu ja huomattu että octavialla ainakin kulutus pysyy hyvin aisoissa vaikka tekee ripeitä kiihdytyksiä, ei juurikaan näy kulutuksessa.


some lousy numbers... 192hv/277nm

Johtuiskohan se kytkimen luistamattomuus myös ripeissä kiihdytyksissä tuosta ;D

vakio konehan tuo on kuitenkin... :) vakiona antaa tuon verran vääntöä :D

http://vrsclub.kuvat.fi/kuvat/Members+cars/vRS+Octavia+I/Sampza/OctRSTCF2.JPG
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2008, 02:10:55 ip kirjoittanut Sampza »
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Joku aikaisempi omistaja on kuitenkin laittanu siihen jonku ohjelman. Sä et vaan tiedä sitä  ;D


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
Joku aikaisempi omistaja on kuitenkin laittanu siihen jonku ohjelman. Sä et vaan tiedä sitä  ;D

aika laimee ohjelma jos on laitettu. kymmenen hummaa enempi, et en oikein usko.
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa Japoff

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 146
    • Profiili
niin ihan offtopic , mutta pakko heittää

Uskon kanssa että vakiossa on tuo 192 hp
 Huonommat lastut vaan ei oikeesti anna yhtään mitään =)

V70 Sportswagon


Poissa Hammer

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 34
    • Profiili
Jepjep. Palikka kiinni töpseliin ja säätämään hieman -> lopputuloksena luistamaton kytkin. ...elämä on ;D


Taavi

  • Vieras
Itellä kans noin 100t ajettu, ei mitään ongelmaa kytkimessä.

Ajotyylini samanmoista kuin Sampsalla  8)


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
Itellä kans noin 100t ajettu, ei mitään ongelmaa kytkimessä.

Ajotyylini samanmoista kuin Sampsalla  8)

nyt on ohjelma ollut toista kuukautta kiinni autossa eikä näy eikä kuulu ongelmia kytkimestä
kytkimellä ajettu nyt 158tkm.
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa Ireland

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 507
  • VW Golf 1.4Tsi GT -07
    • Profiili
Minulla ja Räsälläni yhteisiä ajokilometrejä takana nyt 104tkm ja orkkiskytkimellä mennään. No okei, minun autossani ei ole (vielä) viriohjelmaa. Taitaa olla meitsin auto ainoa, joka vakio-ohjelmalla, vai?  ???
Ex Skoda Octavia vRS -04
Ex Subaru Impreza WRX -04
Ex Skoda Fabia vRS -03


Poissa tepa

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 40
  • custom-lastu
    • Profiili
kannattaa kysellä tuota valeon muutos sarjaa ku vaihtaa kytkintä. ei sil kaksois-massalla tee yhtään mitää.. toi valeon setti on kiinteellä vauhtipyörällä ja kestää noin 3x enempi ku vakio.. hintaa oli rapia tonni töineen... 8)