vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Avautumisosasto

Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Mä tulin tänään töistä kotiin,nastolasta lahteen, niin tuossa leveäkaistatiellä nopeudet laskettu 80km/h:n!
Ei oo vielä tähän päivään asti viimeisen 8 vuoden aikana laskettu talveksi nopeutta sillä osuudella normaalista satasesta.
Mutta ajellaan sitten tuleva talvi työmatkant vähän hitaammin...
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili

Poissa leppis

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 47
  • Ocu RS TDI Combi
    • Profiili
Mä tulin tänään töistä kotiin,nastolasta lahteen, niin tuossa leveäkaistatiellä nopeudet laskettu 80km/h:n!

Reilu pari vuotta tullut itsekkin ajeltua tuota tietä noin kolme kertaa viikossa ja sitä ennenkin satunnaisesti. Hämmästys oli kyllä suuri kun tajusin tuon 80:n rajoituksen.

Itse veikkaisin syyksi niitä ko tiellä ajavat ympäri vuoden täsmälleen samaa noin 120km/h nopeutta kelistä ja tilanteesta riippumatta. Ihan muutamia läheltä piti tilanteita on tuolla suht' lyhyellä pätkällä nähty.


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Nyt kun nastola-lahti tiellä on 80km/h rajoitus, niin osa ihmisistä on tiputtanut vauhdin sitten 70km/h!

Toki on vielä niitäkin jotka ajelee yli sataa rajoituksista huolimatta..
Itse kun ajan tuota väliä edestakaisin viitenä päivänä viikossa...

Mistäpäin Leppis oot?
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa leppis

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 47
  • Ocu RS TDI Combi
    • Profiili
Iitistä kotoisin mutta kohta kolme vuotta asustellut Järvenpäässä. Työpaikka vaan on edelleen tuolla suunnalla.


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
tänään kävin pesemässä autoa ja huomasin et joku mulkerohan oli taas kolhinu fabiaa!! eli vuoden saldo: kuskinpuolen helmaan kolhittu, hanttarinpuolen takaovessa klommo, etuovessa hienot isot naarmut ja etulokarissa kämmenen kokoinen klommo >:( >:( >:( ai että kun pistää vihaksi. ottaa päähän tollaset ihmiset keillä ei ole kanttia kertoo että tuli hiukan kolhastua!


Poissa L.A.T.E.

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 619
  • Skoda Octavia 1.6 TDI, ex. Skoda Octavia VRS
    • Profiili
Juu et ole fabio ainoa. Mulla on kans molemmat kyljet niin naarmuilla et välillä ihan ketuttaa pestä autoa ku sen jälkeen ne ihan loistaa. Se on se kun jengiä ei vois vähempää kiinnostaa varoa muiden autoja yleisissä parkkihalleissä. Pitäis varmaan hommaa jonkinlaista värivahaa jos sais jotenkin edes hetkeks häivytettyä naarmuja pois. Mustassa autossa kun näkyy niin hyvin.


Poissa miksa

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Occu II RS TDi, Corrado G60 -91, Polaris XLT 600
    • Profiili
Toisten ihmisten kateus on kyl inhottavaa.
Kaveri osti audin (vm.99) pari vuotta sitten. Asui sillon Konalassa, auto sai olla 2 päivää rauhassa kunnes kyljessä oli koko matkalla avaimella tehty jälki kyljessä.


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Tästähän päästään vaan avautumaan aiheesta "kehä 3 ja sen sisäpuoli" ;D

En oo ikinä hirveesti tykänny siellä "maailmalla" asuvista, ja nyt voin sanoa hyvillä mielin että on hyvä että asun täällä "ulkomailla" eli kehä 3:n ulkopuolella, on saanu autoki olla ihan rauhassa ;D

Vahingonilo paras ilo ;)


No ei, tosiaan perseestä tuollanen ettei kerro kun kolhaisee, mutta totta tuokin että ainakin täällä Jyväskylän suunnalla saanu olla auto ihan rauhassa, ei oo ylimääräisiä kolhuja tullu sinä aikana kun auto on mulla ollut.. Tiedä sitten onko käyny hyvä tuuri vaan mutta eipä kavereillekaan ole mitään ylimääräistä autoihinsa tullu :)
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning
No joo, on tullut koettua myös tämä muiden aiheuttama kolhiminen..

Sain tuossa vuosia sitten ensimmäisen rakennetun auton tehtyä niin pari jätkää päätti seinäjoella provinssirockissa muotoilla sitä uusiksi tuhoamalla konepellin, katon ja takalukuun, meni uusiks ylimaalaukseen koko vehje ja kun auto oli taas nipussa entistä enempi rakennettuna niin joku vaasan lahja maailmalla otti ja muotoili silloisessa kotipihassa kyljet sekä levikkeet uusiksi -> taas  vaihteeksi uusiksi rakentaminen..

Sattuu tätä siis muuallakin kun kehän sisäpuolella.

Onneksi oli jo silloin kasko :)


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Lainaus
En oo ikinä hirveesti tykänny siellä "maailmalla" asuvista
Hmm... Kiva, kiitos.  ;D

Kyllä meidän autot on ollu ihan rauhassa vaikka ollaan asuttu yli 2 vuotta Kehä III sisäpuolella.
Mutta ymmärrän kyllä yleistyksen.

Auton maalipinta on pysyny hyvässä kunnossa osaltaan sillä, että katson minne jätän auton. Markettiin tms. kun menen, auto jää takariviin ja reunimmaiseen parkkiin. Joskus tuo mun parkkiruudun etsiminen menee äärinmäisyksiin mutta tällä takaan mielenrauhan itselleni.
Noille ilkivallan tekijöille ei sitten voi mitään. Se on vain kiinni huonosta säkästä, joten vakuutukset kannattaa olla kunnossa.


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
voi stanan stana... joku kateellinen ollu taas liikenteessä ja tärvelly mun octavian konepellin.. (><) *MURR ... näyttää siltä et joku ois "liukunu" konepeltiä pitkin.. ainoo vaan et keskellä konepeltiä :P
 >:( >:( :-\
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 15, 2007, 02:21:04 ip kirjoittanut Sampza »
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Otan osaa Sampza--- :'(
Jollain ollu taas "kuningasidea" leikkii leffatähtee ja hyppii autojen yli..
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
kaveri haluu kokeillaa myllyttämällä josko sais korjattua konepellin. toivotaan parasta  :-\ :-\
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
kaveri haluu kokeillaa myllyttämällä josko sais korjattua konepellin. toivotaan parasta  :-\ :-\

kerrankin mulla oli tuuria. naarmut lähtivät konepellistä ja samalla sai autokin uuden ilmeen ku kaveri myllytti koko auton samoin tein :) on se komia nyt  ;D ;D

ps. ei tää varsinainen avautuminen ollut  8)
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01