vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Avautumisosasto

Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
Ajelin tänään pitkästä aikaa Kauppatorin ohi Helsingissä. Rupes ärsyttää ne mukulakivet siinä kadulla. En vaan millään ymmärrä minkä ihmeen takia ne pitää pitää siinä. Eikös olis jo aika siirtyä sieltä hevosrattaiden kaudelta nykyaikaan ja vetää kunnon päällyste siihen. Hirveetä röykystä 25 km/h vauhdissa tolla räsän orkkisalustallakin. Ja talvella ne ihan ysin liukkaat. Mummot menee kumoon kuin kunnon suomalaiset pilkun aikaan, kun köpöttävät hakee lihistä jonkun Joren Lihapiirakka Oy:stä. Kaipa ne on joku "hieno osoitus" siitä, että täällä on ihan aikuisten oikeesti ollut elämää ennen Nokiaa ja EU:ta.
Typo sinne, toinen tänne...


Faabio

  • Vieras
Itse olen ainakin Oulussa huomannut, että mitä enemmän mukulakiveä sen parempi. Vähentää turhaa liikennettä tehokkaasti. Joten lisää mukulakiveä minun puolesta kaupunkien keskustoihin.  :)


Poissa Petteri

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 598
  • Ocu vRS TDi Combi
    • Profiili
^ Hullu oot...  ::)
Typo sinne, toinen tänne...


Poissa Jukka

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 748
  • Aivan vakio bensakone
    • Profiili
Puges laittaa sen KW:n alustan alle ja kysellään sitten keväällä uudestaan  ;D


jyrkiboy

  • Vieras
Mä yritän välttää mukulakiviä ja välillä valitsen todella eksoottisia reittejä :)


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Jyväskylässä ne repi palasen Asemakatua auki, ja siinä lähti sellaset 70m mukulakiveä, joten täällä pohjosessa ollaan vähän kehityksessä kato eellä teitä ;D
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Joo, se on kiva kuskata sellaisia jotka eivät ole tottuneet kohtuu jämäkkään alustaan ja pyyhältää esim. siitä Kauppatorin ohi... Ah sitä kommenttien määrää.

Oulun katuja tuhansia kilometrejä kolunneena voin sanoa että siellä osataan tehdä mukulakivikadut harvinaisen tasaisiksi...


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Kun tämä nyt on avautumistopic ni vaihdan aihetta lennosta:

Hommatkaa joku mulle lahjana tarra missä lukee "Muista sen miljoonannenkin kerran jälkeen edelleenkin muistuttaa vaimokettasi siitä, ettei auton katolle per**le laiteta mitään tavaraa koska se voi sieltä tippua" ja sit sellanen nuoli joka osoittaa naarmuihin jotka puolen litran ED-pullo teki.


Teki kyl mieli hirttää se vaimoke mut eihän naisiin saa koskea.

Kyllä suoraan sanottuna vituttaa, koittanut pitää autoa hyvässä kuosissa ni sit se pistää sen pullon sinne katolle vaikka oon oikeesti varmaan toista sataa kertaa jo sille aiheesta sanonu.


Kiitos, helpotti vähän oloa avautuminen :-\
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Tommi

  • Vieras
Tiedän tunteen, Dalgor... ja elän täysillä mukana  :'(

Edellisellä autollaan talvisaikaan vaimo peruutteli iloisesti pois katoksesta ja lähti töihin. Minä töihin lähtiessäni ihmettelin parin mutkan jälkeen, että mikäs se tuolla makailee. No, sehän on lämmityspiuha. Autoa ei enää vähään aikaan lämmitetty. Oli nimittäin sen verran repäissyt töpseliä autosta.

Noh, tasoituksen vuoksi, olen minäkin luullut kerran tehneeni väärin. Mutta sillä kerralla erehdyin  ;D


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
...ttu,vaimo testas miten RS menee hidasteesta n 40km/h!!!! :'(
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Auts... Miten kävi?
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Ei nyt pahemmin, ajaessa ravistaa hieman et oisko vanne/rengas sittenkin ottanu kipeetä?Mut renkaat on kyl ravistanu hieman ennenkin kovillanopeuksilla.Tarkotus on ollu tasapainottaa nuo kumit uusiks kun ovat viime kesän oston jäljiltä.Täytyy tutkia asiaa tarkemmin kun auto palaa tuohon pihaan...
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa samppav

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 350
  • Ekoautoilija..
    • Profiili
    • v-tuning
...ttu,vaimo testas miten RS menee hidasteesta n 40km/h!!!! :'(

Ai prkl..Taitaa olla vanne saanut kipeetä, toivottavasti ei muuta mennyt.


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Terve!
Turhaa ehkä edes kysyä,mutta mitä mieltä Te olette kaavailluista "energiavero" korotuksista?
Dieseliä aiotaan nostaa 6sent/l bensaa 3sent/l jne...

...Ottaisivat nyt järjen käteen eivätkä rokottaisi AINA autoilijoita!!!
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Faabio

  • Vieras
Tuo verotus ei nyt yksityistä liikennettä haittaa niin paljoa, mutta se mitä se vaikuttaa rahtipuolella ja teollisuudessa on sitten aivan eriasia. Kunhan vain siirtäisivät kustannusten nousun tuotteiden loppuhintoihin eivätkä rokottaisi toista päätä.   :-\