vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

RS & DSG - lopullinen totuus

Poissa RS_OCUstin

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 311
  • Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Metal Grey
    • Profiili
Tämä ollut kiikarissa (https://nettiauto.com/skoda/octavia/9439887). Täytyy tänään soitella sekä liikkeeseen että entiselle omistajalle, ja huomenna ajella katsomaan.

En alkuun juuri välittänyt tuosta sinisestä värinä vaan musta olis ollut etunenässä vaihtoehtona. Mutta parin päivän googlettelun perusteella alkaa sininenkin olemaan ihan kiva väri.  :D

Varmasti on hyvä peli.
Nummelassa on samanmoinen ja vähemmän kilsoja hinta kyllä 9999e :) Kylläkin softattu.

Nuo ei ole oikeasti huonoja eikä hinnankiroissa. Tuolla 7-9te rahalla saa autoa pitkäksi aikaa. Ei sen auton aina tarvi olla uusi.
Ja kun pitää hyvin niin siitä saa hyvitystä vielä varsinkin kun on vRS malli.
Mulla kilsat näkyy mittarissa ja konepellin kiveniskemissä. Sille ei vain voi mitään.

Jos ostat niin kannattaa varaosahausta tilata AUTO-valokytkin ite maksoin siitä 40e. Tuohon saa automaattivalot toimimaan AUTO-asennossa ja takavalot palamaan. Sumarit on sitten päivävaloina :) Säästyy Xenonit :)

Mulla on ollut usemmenpi Ogu nyt toka vRS. Perus jutut noissa on samoja mut muuten hyviä. Ja huolloistahan ne on aina sitten loppupeleissä kiinni että toimiiko auto. Antureita noista menee mut ne on aikahalpa juttu.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2018, 12:19:02 ip kirjoittanut RS_OCUstin »

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1050663.html
Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Meta


Poissa spottti

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
  • Octavia vRS tdi dsg -08 Race blue
    • Profiili
Varmasti on hyvä peli.
Nummelassa on samanmoinen ja vähemmän kilsoja hinta kyllä 9999e :) Kylläkin softattu.

Nuo ei ole oikeasti huonoja eik? hinnankiroissa. Tuolla 7-9te rahalla saa autoa pitkäksi aikaa. Ei sen auton aina tarvi olla uusi.
Ja kun pitää hyvin niin siitä saa hyvitystä vielä varsinkin kun on vRS malli.
Mulla kilsat näkyy mittarissa ja konepellin kiveniskemissä. Sille ei vain voi mitään.

Jos ostat niin kannattaa varaosahausta tilata AUTO-valokytkin ite maksoin siitä 40e. Tuohon saa automaattivalot toimimaan AUTO-asennossa ja takavalot palamaan. Sumarit on sitten päivävaloina :) Säästyy Xenonit :)

Mulla on ollut usemmenpi Ogu nyt toka vRS. Perus jutut noissa on samoja mut muuten hyviä. Ja huolloistahan ne on aina sitten loppupeleissä kiinni että toimiiko auto. Antureita noista menee mut ne on aikahalpa juttu.

Hiukan jatketaan ot:tä. Auto olisi tulossa sakan toimesta näytille huomenna, niin ei itse tarvi alkaa järjestelemään kyytiä/kuskia. Vähän kyllä jännittää, kun ei ole koskaan tullut käytettyä moista palvelua. ;D
Muutama paikka korissa mistä kuulemma pieni pala maalia lohjennut(yksi ovenkarmi sekä pari muuta kohtaa), mutten usko että on tekemätön paikka.


Poissa RS_OCUstin

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 311
  • Octavia III vRS LB Challenge 2.0TDI DSG Metal Grey
    • Profiili

Poissa spottti

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
  • Octavia vRS tdi dsg -08 Race blue
    • Profiili
Juu kyllähän tuo pihaan jäi. Vauhtipyörästä kyselinki täällä silloin, ja liikkeen piikkiinhän se sitten meni. Tai ei ole ainakaan laskua mulle päin kuulunut vieläkään.

Ei ole topiccia kehdannut vielä tehdä kun kaiken maailman näprättävää. Kiveniskemiä ja parissa paikasaa pintaruostetta ym.  :P