Noniin...
Lohko on ihan sama 150hv vs. 180hv. Toi AUQ on moottorikoodi ei lohkon tyyppi. Moottorinohjaus on ihan sama riippuen tietenkin puhutaanko vaijerikaasullisista vai sähkökaasullisista. RS aina muistaakseni sähkökaasulla ja tota 150hv pannua molemmilla. Ahdin on eri niinkuin jo kerrottiinkin, joten ei siitä enempää. K03 ja K03 sportin ero on aika marginaalinen tehontuoton suhteen.
Josta päästään siihen, että tavallisen 150hv Octavian ja RS:n erot ovat vain toi ahdin ja moottorinohjauksen ohjelma.
Lastullahan saat siihen jo sen ~200hv ja kestää vaikka maailmantappiin. Jos ahtimen vaihtoon alkaa niin ei mitään järkeä laittaa K03 sporttia, vaan samantien isompi. Eikä tarvi kajota mihinkään ahtopaineensäätimiin. Ahdin vaan kiinni isommat suuttimet paikalleen ja vaikka Karalalle säätöön. Tässä ei siis ollut otettu huomioon, että ahtimesta riippuen vaaditaan rautapuolen muutoksia väliltä: ei mitään -> pakosarja, downpipe, ahtoputket, öljy- ja vesiletkut yms...
Ja kestää se ajella maailmantappiin isomallakin ahtimella, jos pysytään siellä ~300hv tuntumassa. Ja jos se 150hv pannu on vuosimallia -00 tai vanhempi niin siinähän on itseasiassa vahvemmat veivit kun RS:ssä ja siitä uskaltaa puristaa vakiosisuskaluilla hiukan enemmän.
Edit: Tulpat on samat, tai vaikka ei olis niin ei merkitystä... nou hätä