vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Mikä vuotaa? Jelppiä tarvis..

Poissa Dalgor_

  • Administrator
  • Kisakuski
  • *****
    • Viestejä: 905
    • Profiili
Kyllähän tuo huohotus ainakin omien kokemusteni perusteella on ihan normaalia, en oo sellasta nähny missä ei ollenkaan huohottais :P
Oli ennen Fabia RS. Nyt Seat.


Poissa meikh

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Nyt kyllä täytyy sanoa, että onneksi tuli vaihdettua autoa jos tällaista on alkanut ilmenemään.

Autossa on ollut vakio välijäähdytin minun aikanani, ja olin/olen siinä käsityksessä ettei minua edeltävä omistaja ole myöskään autoon suurempia muutoksia tehnyt.

Aloin miettimään tuota tiivistemassailua.. SAHilla kun autoa huollatin mainitsivat jotain turbosta/klemmareista (asiasta on muistaakseni myös maininta huoltovihkossa), mutta silloin se ei vaatinut toimenpiteitä. Mitähän lie viimeisessä huollossa Aineella tehneet tai jättäneet tekemättä..


Poissa hmpniemi

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 15
    • Profiili
Pitääkin tarkistaa toi huoltokirja, kun en ainaka muista et siellä olisi ollu mitään.

Niin no nyt nuo klemmarit on kuitenki vaihdettu.
Alkanut kovasti kiehtoa auton vaihto kanssa. Nyt tullut sillä silmällä katseltua noita Golf V GTI:tä.
Ei tule enää niin paljoa työajoa niin bensavekotin vois olla kohdillaan.

Muutenhan fabiassa ei ole mitään moittimista, PAITSI

- alustan kolinat
- aran väriset penkit
- satunnaiset öljyn tihkuttelut

Taidanpa tällä silti ensi kesään/kevääseen körötellä.



Poissa Mikko Rouvali

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 55
  • Fabia RS -06
    • Profiili
Tuohon alustan kolinaan sen verran, että kuuluuko kolina ajossa tasaisella maantiellä vai jostain töyssystä..?
Itsellä oli semmonen homma, että pakoputken takimmaisen pöntön ympärillä oleva "palopelti" rupesi kolkottaan kun vauhti nousi yli 80km/h.
Yksi kiinnike oli lähtenyt kävelemään ja tästä johtuen pelti pääsi räpättämään.

Muuta kolinoita ei mun auton alustasta ole kuulunut.


Poissa piiparinen

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 21
    • Profiili
no niin nyt ku oli aikaa ni aloin putsaamaan cooleria öljyhiekkamönjästä ni huomasin siinä ala kulmassa pienen reijän,aikani tutkein asiaa niin se coolerin edessä oleva muovinenkumi suoja on hangannu sinne pienen loven.. jollain vastaavaa tapausta ?