vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

Hifistelyä Octaviaan...

kepi · 33 · 21265

Poissa Donitsi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 143
  • Skoda Octavia RS combi -04
    • Profiili

Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
anteeksi :D nyt pitäis näkyä octavian kuvia :D my bad  ;D
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Nyt on sitten hifit heitetty auton konttiin..
Ihan vaan semmoinen "perussetti" eli SPL:n 12"subi ja Vahvistin.
Oli tosiaan helppo homma vetää kaapelit sieltä tuulilasin alta sisään ja helmaa pitkin konttiin.
Ainoa ongelma meinas olla RCA-johtojen kanssa kun mankan takana ei tilaa juuri ole.Sieltä joutui "vähän" työstämään muovia pois että RCA-liittimet sai mahtumaan niitä murjomatta.

Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
Nyt on sitten hifit heitetty auton konttiin..
Ihan vaan semmoinen "perussetti" eli SPL:n 12"subi ja Vahvistin.
Oli tosiaan helppo homma vetää kaapelit sieltä tuulilasin alta sisään ja helmaa pitkin konttiin.
Ainoa ongelma meinas olla RCA-johtojen kanssa kun mankan takana ei tilaa juuri ole.Sieltä joutui "vähän" työstämään muovia pois että RCA-liittimet sai mahtumaan niitä murjomatta.



itse ratkaisin ongelman laittamalla tavaransäilytys lokeron soittimen yläpuolelle ja soitin alapuolelle. tuli 3cm lisää pelivaraa mankan taakse ;)
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
höh...eipä heti tullu mieleen...
 :D
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili

Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
mulle myytiin sellanen "antennijutska"? oisko joku antennivahvistin? toivottavast joku tajuaa mitä tarkotan. niin mihin se sininen johto siitä pitäis laittaa kiinni?

http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/31_557iso.jpg

tollanen aikalailla samanlainen kyseessä
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2007, 01:47:55 ap kirjoittanut fabio »


Poissa a.link

  • Apukuski
  • ***
    • Viestejä: 431
    • Profiili
Siihen kytketään virta. Jälkiasennussoittimessa on yleensä herätevirta ulkoiselle vahvistimelle, siitä mä oon virran tuollaisella mutikalle kytkeny.
Tuo ei toiminu mun Fabiassa, missä on jälkasennussoitin. Radio alkoi kuulumaan huonommin. :)


Poissa pe-te

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 235
    • Profiili
joo sitä meinasinkin et herätevirtapiuhasta otan siihen virtaa mut aattelin varmistaa. kiitoksia!


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
nyt olis sit päivitetty hifejä autoon :) alla olevasta linkistä kuvaa uudesta asukista takakontissa  8)

Autostudio X-15R2 on sijoitettu tilavuudeltaan säädettävään MDF-koteloon (25mm muuten ja etulevy 30mm) jonka tilavuus on 49,5 litraa. :o :o

http://koti.mbnet.fi/sampzagt/Pics/zubbari.jpg


« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2007, 12:50:11 ip kirjoittanut Sampza »
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa kepi

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 172
  • Octavia RS farkku -04 Musta...perheauto....
    • Profiili
Melko iso tuo kotelo.
Itse tein "vain"  n 33l kotelon kun suosittelivat kaupassa sitä kokoa.
Elementtinä 12" SPL...
Skoda Octavia RS Combi -04,Nissan Sunny X1 -94,Austin Mini 1000 mkII.,Honda Monkey 2kpl...


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
onhan se iso juu. mutta tosiaan kotelo on "säädettävä" eli väliseinän poisto kotelon sisältä kasvattaa kotelon 90 litraiseksi :) tässä ajateltiin sitä että joskus voisi toisen 15" elementin asentaa rinnalle :D
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01


Poissa OOpee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 34
    • Profiili
Niin tuossa ekassa postauksessa oli ollu ongelmia vakionopeuden säätimen ja mankan toimivuudesta keskenään. eli ku mankan laittaa päälle vakkari sammuu. Vika on niinki yksinb kertainen että iso liittimessä on vakkari mankan vian ilmaisu johto. senku nyppäsee pois niin hommat toimii.
20 vt turbo


Poissa Tuokke

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 8
    • Profiili
Onkos skodan vakio mankka ihan perus 1DIN kokoinen vai tarviiko ns "sovitekaulurin"??
Itse meinasin jos tilaisi 2DIN kokoisen dvd soittimen nin olisikohan se kuinka hankala laittaa paikoilleen?? ???
Octavia Rs 02


Poissa Sampza

  • Kisakuski
  • ****
    • Viestejä: 510
  • www.skystyle.fi
    • Profiili
Onkos skodan vakio mankka ihan perus 1DIN kokoinen vai tarviiko ns "sovitekaulurin"??
Itse meinasin jos tilaisi 2DIN kokoisen dvd soittimen nin olisikohan se kuinka hankala laittaa paikoilleen?? ???

onhan se niin vaikee laittaa ku ottaa keskikonsolista vaan sen "tavara-lokeron" pois :D
nykyinen: Nissan Almera GTi Evolution TA
ex: Skoda Octavia RS '01