vRS Club of Finland Ry

Optimoiautosi.fi  Racinglinefinland.net

rengaspaineen merkkivalo

Poissa A-J

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 25
    • Profiili
Niin... tänään syttyi mittaristoon kyseinen merkkivalo ja kävin tarkistamassa renkaiden paineet ja laittamassa kohdalleen, vaan eipä hävinnyt tuo varoitusvalo. Täytyykö se kuitata jossain vai kuinka? Vai onko kenties näillä kovilla pakkasilla jotain tekemistä asian kanssa?

Ja jos joku osaa neuvoa reitin missä saa sadetunnistimen MaxiDotissa pois päältä niin olisi hienoa! Setup --> ? Perinteinen tihku muutamalla eri vaihtoehdolla olisi kyllä paljon enemmän mieleeni. Jos sataa tihkua niin pyyhkijät pyyhkivät nopeampaa vauhtia kuin ensimmäinen jatkuva pyyhkimisvaihtoehto...


Poissa Jaypee

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 14
    • Profiili
Rengaspaineen valon saa sammutettua koeataulusta ilmastoinnin säätönappuloiden alapuolella olevasta painikkeesta. Löytyy suurinpiirtein ESP-napin vierestä.

Itse olen kalibroinut rengaspaine järjestelmän aina kun rengaspaineisiin olen tehnyt muutoksia, muuten tuntuu tulevan helposti virhe hälytyksiä.

Sadetunnistimen pois kytkentään en osaa vastata, mutta itsekkään en ole ollut täysin tyytyväinen sadetunnistimen toimintaan. Olen ajanut autoilla joissa se toimii paremmin...


Poissa Ville

  • Varikkotyttö
  • *
    • Viestejä: 31
    • Profiili
Tunnistimelta johto irti, niin pelaa normi tihkuna.


Poissa miksa

  • Mekaanikko
  • **
    • Viestejä: 128
  • Occu II RS TDi, Corrado G60 -91, Polaris XLT 600
    • Profiili
Saahan tuon sadetunnistimen pois päältä myös ajotietokoneen puolelta.